Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
694 besök totalt |
Funderingar runt banbil? (Flyttad tråd)
Jag har ställt frågan förr! Men då var det mellan E36 M3 & 944 Turbo & 968 CS. Nu dök tanken upp på att använda en urquattro. Finns det någon som har erfarenhet av att köra en sån på bana (då menar jag inte i form av rally) Annars ligger 944an bra till i tankarna ![]() _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||
Näe!
Dyyyyyrrrt eller?? Villken av dom? Kees verkar ju samla på 944. Kul det där med att ni skall tävla. Jag kanske skickar in ett litet bidrag till kassan. Skulle vara kul om man kunde tajma en tripp ner samtidigt som ni kör. Vi får se lite senare i år, vi väntar tillökning i Mars. ( en liten Schumi kanske ) _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||
Det var på den första han köpte. Fast han hade turen att hinna sälja den innan. Så vitt jag vet kände han inte till ngt fel på den och jag har inte märkt ngt då jag provkört den. Inte så märkvärdigt egentligen men visar att 944:orna går sönder precis som alla andra bilar. Tävlandet skall verkligen bli skoj. Hopppas vi kan prestera ngt också. ![]() Bidrag är varmt välkommna. ![]() Vore väldigt skoj om ni kom ner ngt race, Så nu är dags, kul! Blir garanterat en Schumi eller en Schuma! ![]() Med tanke på tillökning så blir det väl sent på säsongen eller utan Susanne kan jag gissa. |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
694 besök totalt |