| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
KÖPES: Excentriska eller justerbara topplager BMW E36
|
820 besök totalt |
|
Jag skulle behöva lite mer camber fram till min BMW E36 och söker därför excentriska topplager från M3 3.2 (tror det är samma på Z3M) eller någon justerbar variant. MVH /Nicklas Andersson nicklas@elego.se 0702-171425 _________________ Nicklas Andersson |
||||
|
Här finns från D2 som är lite billigare
http://www.streetperformance-butik.s Sen finns ju millway som är lite dyrare www.millway.se _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Har för mig att de sitter excentriska topplager på min, och jag undrar ifall dessa höjer bilen något? gjorde en hjulinställning i somras, kan man avgöra ifall man har excentriska topplager genom att kolla siffrorna?
_________________ Oscar olander - Sthlm BMW 335i Touring |
||||
Tack för förslagen! Jag kollade på D2 lösningen tidigare, men de passar inte till mina stötdämpare (gula Koni). Millway har ju fina grejer, men tanken var att inte lägga ut för mycket pengar nu eftersom jag tänkte skaffa coilovers nästa år och då räknar jag med att behöva nya topplager i alla fall. Millways topplager för originaldämpare/Koni är inte samma som för coilovers om jag förstått rätt. Så något begagnat skulle duga för denna säsong... om ingen har något fint erbjudande om coilovers till en E36 Compact...
Tricket med att få mer camber är väl att montera topplagringarna från M3 3.2 på fel sida på en vanlig E36:a. Hur värdena är original på en M3 3.2 - om jag tolkar din fråga rätt - vet jag inte. MVH /Nicklas _________________ Nicklas Andersson |
||||
![]() |
SÄLJES
|
820 besök totalt |