Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
1, 2 >> 9620 besök totalt |
Jaguar XJR -96 MANUELL
Hus och ny familj tar alldeles för mycket tid, så planerna om en frän driftingkälke läggs på is. 1 av 78 tillverkade (vänsterstyrd manuell) Kompressormatad 4l rak sexa på 326hk. Getrag 290 27.000 mil Deffekt AC och rostbubblor på ett par skärmkanter Kul och komfortabel att köra. Cd-växlare avställd och obes. Bud och bytesförslag mottages Finns i Sollentuna 0767-840650 _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||
http://mer.nu/jagga2/ för dagsfärska högupplösta bilder
http://mer.nu/jagga/ för bilderna jag fick i maj 2009 när jag köpte bilen _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||
Typiskt.. vad skulle det kunna vara för kul då!?
Har en himlans massa grejer som jag igentligen inte behöver! ![]() _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
Re:
Kom med förslag. Det behöver nödvändigtvis inte vara något bilrelaterat. Någon snöslunga eller atv med plog kanske? ![]() _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||
Du har inte en husqvarna åkgräsklippade av nyare slag?
har ny plogutrustning till en sådan! Har även en biffig honda snöslunga, men den byter man ju inte bort efter den här vintern! _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
Re:
Vi har inte så mkt gräsmatta, så en åkgräsklippare har aldrig varit aktuell. Husqvarnas åkgräsklippare på blocket var inte helt gratis heller. :/ Snöslungor är verkligen hårdvaluta i dessa tider. _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||
ne bra åkgräsklippare är inte gratis!
![]() Men om vi byter jämnt mot honda snöslungan då så får jag ploga mig fram hedanefter.. ![]() _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
Nix en hs622 tror jag bestämt den heter.. ligger på runt 23-25.000 i pris..
Fast denna vintern har det inte vart några problem att sälja den för 30-40.000:- då det verkligen inte går att köpa en enda snöslunga någonstans.. ![]() _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
Re:
Kanske en Suzuki RMZ 250 -08 _________________ Mats Eriksson M3 E46 - 02 997 4S - 07 Såld M3 E30 -88 Såld M3 E46 -04 Såld 968 CS -93 Såld M3 E46 -03 Såld 993 C2 -97 Såld BTG 8:14 |
||
![]() |
SÄLJES
![]() |
1, 2 >> 9620 besök totalt |