| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Opel Rekord 2,2E Säljes i delar
|
1373 besök totalt |
|
Rekord -86 säljes i delar allt finns förutom motor och låda. nästan ny Tank 400kr bud typ nya fram skivor (vent) och bra ok 800kr bud Bra inredning som ny, även förarstol (vit bil, blå inredning) 300kr bud (plockas av köpare) V Framdörr 200kr H framdörr 200kr 2st fram lampor i bra skick, 400kr bud styling front med två inbyggda fyrkantiga extraljus (Hella) 300kr bud H framskärm, priside 200kr nya stötdämpare och fjädrar fram, 500kr bud nya bromsbackar bak 200kr bud Bilder finns på en del. ev byte av intresse Framlampor/ljusinsatser Opel Rekord/Commodore 66- till -71 Extraktorrör som passar på en 2,2L motor Blå förarstol Rekord -66 email: krister02@gmail.com tel:0708-503644 tel: 0708-503644
_________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||
|
Skickar du grejor? I så fall tar jag två skivor och två ok. Expertisen säger att det är precis vad vår 5papp+ Ascona behöver för att stanna konsekvent (som om det skulle vara vårt största bekymmer
).
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
|
Re:
Bra bromsar är överskattat, Stor motor och Motorbromsa. vad mer behöver man
Ja det går att skicka. Jag är ibland i Kalmar och Jobbar, men vet inte när nästa gång är. kanske om 4-6veckor, men har du bråttom skickar vi. _________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||
|
2,2 liter och stor
Tjaaaa....
Nädå, jag har ingen brådska, det är ett utdraget projekt, så en månad hit eller dit gör nog ingen skillnad. Och skulle det bli så får jag väl höra av mig igen. Men preliminärt bokar jag upp dem då. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
|
Re:
2,2 är större än 1,9
jag kan kolla med jobb hur planeringen ser ut. Och så återkommer jag. sen får du avgöra om du vill få det skickat eller vänta. _________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||
![]() |
SÄLJES
|
1373 besök totalt |