Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2868 besök totalt |
Jag med, vardag funkar för mig också. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||
Jag har kollat lite vad som finns ledigt på Karlskoga i aprill.
och det är bara måndag den 5, tisdag den 6 och onsdag den 7.....som är lediga. Jag har inte kollat vad det kostar.......men det känns lite olustigt att boka.........då jag inte har råd att stå med risken att det inte kommer tillräkligt med folk... Någon som har en lösnin på detta.........??????? _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Hm..vi får väl samla ihop pengar lite snabbt nu i förskott då?...
Är vi inte över 1000 användare på rejsa varav ett antal hundra borde bo inom rimligt avstånd från Gälleråsen och även vara sugna på att svänga runt där med andra Rejsa-medlemmar... Fast jag gissar på att det blir lite trögt ändå av någon anledning,hoppas jag har fel ![]() Hur mycket kostar det en vardag? _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||
Förslag till lösning. Jag skulle iaf kunna betala in tex 500 kr i förskott och så ogina kan de väl inte vara så att du inte kan reservera dig ett par veckor för att se om tillräckligt mkt pengar kommer in? Lovar också att ställa upp ett pass som postering. Har funktionär C-licens om det har betydelse. EDIT: ovanstående priser är för helg. Kanske är billigare på vardagar. Tänktentepåde. _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Jovisst.........men ska jag lägga ner arbete på det.....så ska det vara Karlskoga......och i april.......jag behöver provköra bilen, innan första racet i SLC. Men någon annan kanske känner sig manad att fixa det. Det går ju ett SLC-race där också....i september. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Jag är på om det blir Gelleråsen (och att det inte blir FÖR dyrt per person).
Jag var med på rejsa.nu-träffen i april förra året på Gelleråsen och det var skitkul!!! PS Jag har ingen banåkarbil.... DS _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Sju personer verkar intressrade hittils.....Det måste finnas flera som är intresserade här på forumet! Säkert problem för många på en vanlig vardag.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
och race-Porschar samt STCC bil, kul och lite och titta på när man vilar sig/bilen... ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
|
||||
Jupp är la värt att ta ledigt en grå vardag för detta,kul med en salig blandning på bilar tycker jag iaf ![]() ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||
Då var vi upp i 12 pers som ev. kan tänka sig Gelleråsen i vår....
om 12 pers delar på banhyran blir den cirkus 2000 kr/pers.....hmmmm Några till vore ju inte fel! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2868 besök totalt |