Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
PCS Banmöten 2004
<<   1, 2
4259 besök totalt
lewan
Hässleholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 731



Hur många tänker skicka anmälan till Gotland Ring samma dag som man får??
Eller kanske 0.01...

Gotland Ring blir helt klart sommarens Nr 2!
Rudskogen med Gatebil blir Nr 1!


Fredrik C: Du får pm på onsdag kväll... det går framåt..!

_________________
//Tobias "LeWaN" Lewandovski
VW Passat Allrack GTS -16, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486
Citera
Rikard Svensson
Lidköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 335



Är det någon som vet om vi kommer att få köra hela banan på Anderstorp?

Borde passa min bil perfekt!!!!!

LÄNGTAR

_________________
Rikard Sjöholm (fd Svensson)
Citera
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3116



Hur kan jag missa denna tråden
Naturligtvis kommer ni se mitt fula tryne på träffarna. Har planerat ihop semestern nu tror jag. Jag vill ju ha 4 veckor ledigt och passa på att se min fars stuga vid Kinnekulle (nåja, andra sidan Lidköping är det). Detta givetvis i samband med PCS träffen där. Så tyvärr kommer jag nog inte på GR träffen. Däremot blir det Anderstorp. Där imellan tänkte jag se om jag kan köra GR på en sånhär allmän bankörning. På så vis kommer det bli tre nya banor jag inte har kört tidigare på. Knutan är min "hemmabana" (den enda jag kört på ) och ligger runt hörnet, så bägge träffarna där är självklara. Nu hoppas jag bara att inget obehagligt inträffar (motorn rasar, bryter benet, dödsfall i familjen eller liknande ) så man få förhinder.

Vi synes grabbar

_________________
Edvin Persson
#lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8820

Hjälpmoderator

Läste jag inte något oroväckande om korta Anderstorp någonstans

Mvh ifrån en som TÄVLADE på långa banan 03

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8820

Hjälpmoderator

My bad...Skall vara långa så länge inget oförutsett inträffar (som att Samuel dundrar ut med sitt odämpade system, eller något liknande ).

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276



P.P. skrev:
My bad...Skall vara långa så länge inget oförutsett inträffar (som att Samuel dundrar ut med sitt odämpade system, eller något liknande ).


hehe.. med det systemet är det avrättning på plats. Det tråkiga är att när man kör med originalbilar så gnäller dom på ljudnivån ändå

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Klas NSX
Yngsjö
Här sen Nov 2002
Inlägg: 454



BTG skrev:
FredrikÅ skrev:
Tid och plats får ju tyvärr endast publiceras (för medlemmar) på Porscheklubbens hemsida

Det är rakt av ganska fånigt!
Att man inte skall "lista" PCS-bankörningar för att de då kan misstas för "öppna" för alla är väl en sak. Men att datumena för den saken skall hållas hemliga är bara löjligt. För det är väl inte så att bara för att man känner till datumet för träffen så kan man komma och köra? ;) Man måste väl fortfarande vara PCS-medlem och ha en Porsche?

Mao -> Vad är det för kryptisk hemlighet ni yvas så över? :hyper:


Hej.

En teori varför PCS eller andra klubbar med attraktiva bilar (i allmänhetens ögon) försöker vara hemliga är att kommer mer än 200 besökare räknas det som publiktävling och då gäller andra regler för tävlingen/aktiviteten

_________________
/Klas Pihl
Citera
Inför träffar
PCS Banmöten 2004
<<   1, 2
4259 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande