| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
s: Toyota Supra TT MKIV full BPU
|
1025 besök totalt |
|
coupe, ingen targa, taklucka, moonroof eller annat bjaffs. helt klart snyggat och starkast konstruktion enligt mig. 3.0 24v 6cyl 2jz gte nytt Blitz nur spec 3" avgas 3" hardpipe kit Stor greddy FMIC 3" konfilter blitz boostcontroller chippad styrenhet ca: 420 hk bilen går jäkligt bra AUT växellåda, jag misstänker att den är preppad på något sätt då den är väldigt snabb på växlingarna, inte som en vanlig seg komfort automatare, jag har ingen dokumentation eller uppgift på detta mer än min egen erfarenhet. jag har haft fler aut mk4or tidigare som inte alls kännts så här bra. gula bilstein dämpare sänkfjädrar nya 19" "splitfälgar" goodridge stålomspunna bromslangar sportbelägg hålborrade samt slitsade bromsskivor Blitz turbotimer elhissar elspeglar el inställbar stol AC kenwood högtalare cd spelare -98 facelift led baklampor vita klarglas sido blinkers bilen är svenskreggad ev. byte förslag 0707-354114 Pris med 19": 119000:- jag har även 16, 17, 18" fälgar, med dessa kan bilen säljas billigare
_________________ 2/4wd dyno, pm för tidsbokning för mappning eller effektmätning Johan Grönberg |
![]() |
SÄLJES
|
1025 besök totalt |