| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
KÖPES: Biltransport
|
1065 besök totalt |
|
Söker biltransport, biltrailer, bilsläp ja kalla det vad ni vill.. Totalvikt helst 1500kg och bredd minst 180cm är de krav jag har. Ring om du är sugen på att sälja. Max 25 000:- är tänkt, betalar efter skick! PM eller 0738-156656 nås jag på. Mvh Henrik _________________ Henrik Fick |
|
hej
jag har ett släp ståendes där är lite småfix, bromsar behöver ses över vinchens "kopplingsöggla" är avklippt vid stöldförsök ett lyktglas har jag lyckats demolera det är obesiktigat pga bromsar. smidig lastramp, bra till låga bilar. max laglig last vikt är ca: 900kg har jag för mig. jag har haft det till min kadett på 768kg när jag körde o tävlade 2007, nu renoverar jag hus istället, så det aggerar mer "åka till tippen" släp för tillfället. därför lite onödigt för mig. det är aningen smalt mellan hjulen. en kadett E går in med 6-7cm till godo på bägge sidor, små hondor etc är inga bekymmer, men det är svårare med stora supror eller jänkebilar. det finns dock bra potential för att breddas, svårt att förklara, bör ses. jag har det helförsäkrat för 150kr per år =) ring för info 0707-354114 finns i billesholm, 2mil öster om hbg priset är ganska långt under det du har som maxtak _________________ 2/4wd dyno, pm för tidsbokning för mappning eller effektmätning Johan Grönberg |
|
Skulle nog kunna fixa ett nytt enligt den spec för ca 32000:-.
om du skulle klara dig med 170 i bredd så skulle det gå loss på ca 29500:- Båda har totalvikt på 1400Kg och lastar ca 1000Kg. Skicka pm om intresse finns! _________________ Anders Alverby www.ALVERBYRacing.com www.TRAILER3500.se Tar fram det släp du behöver. Från litet till stort! |
![]() |
SÄLJES
|
1065 besök totalt |