| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Jaguar XJR -96 MANUELL
|
9664 besök totalt |
|
Re:
troligtvis 49.000:- efter som det står det i annonsen!
_________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||||
|
Re:
...och nobellpriset för läskunnighet går till *trumvirvel* taaadaaaaaa nej, seriöst. Det finns väldigt mkt man skulle kunna skriva om alla som ringer på blocketannonsen. Nästa annons jag sätter in på blocket får gå till mitt hemnummer (som spelar in alla samtal). Sen blir jag miljonär på hemsidan med alla mp3:or.
Våren närmar sig... _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||||
|
och nu är den besiktad.
Bilen behöver nya ljuddämpare bak, en rundsmörjning av gasspjäll och/eller vajer, justering av vänster halvljus som stod för högt samt påfyllning av spolarvätska. Bud+bytesförslag mottages. _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||||
|
I år kördes det väl kanske 7 kilometer... Och jag lade kanske 30 minuter på bilen. Småbarn, hus och jobb osv...
Bedömning: Bristtext: 2 GASREGLAGE FUNKTION OSÄKER 2 AVGASSYSTEM LÄCKAGE, AVGASMÄTNING INTE UTFÖRD 2X VINDRUTESPOLARE UR FUNKTION 2 STRÅLKASTARE HALVLJUS VÄNSTER INSTÄLLNING FELAKTIG/BLÄNDANDE AC defekt, ny (begagnad, ej läckande) kondensor medföljer. Fyller man på spolarvätskan så återfås nog funktionen i den... Två ljuddämpare medföljer, inte helt ok men "inom räddning", dvs bättre än de två som sitter på. Nya tändstift medföljer, nya bussningar för framvagnen samt p-ändar medföljer (kostade runt 3000:-) Nytt batteri, nya framdäck Gasvajer/spjäll kärvar lite så man måste ibland studsa till på gaspedalen för att tomgången ska gå ner till normal. Ett fåtal rostbubblor och en mindre bra rostlagad skärmkant finns. Bilder finns på: http://www.garaget.org/?car=151010 Bilen finns att beskåda i Sollentuna. Bud över 30k beaktas. _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||||
![]() |
SÄLJES
Jaguar XJR -96 MANUELL
|
9664 besök totalt |