| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
söker tips ang flockning av instumentbräda
|
1265 besök totalt |
|
Finns det någon möjlighet att fixa detta själv. och om detta går vad för grejer behöver jag? om inte vart någonstans i norra skåne södra halland fixar de detta? Mvh Robban _________________ Robert Paulsson Ford Capri 3100 RS Ford Sierra M50B25T DRIFT! |
||
|
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
|
||
|
Annons jag såg på resultatservice:
"Utför flockningar av allt vad ni kan tänka er till bilen eller runtomkring. tex instrumentpanel dörrsidor hjälmförvaringsbox eller liknande. innehar f-skatt snabba leveranser och mycket bra resultat mvh abbemotorsport.com" _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||
|
Re:
Jag klädde nyligen min med baslådetyg, tog tyget som var "finast" vissa är lite fluffiga. Blev bra tyckte jag men beror väl lite på bilen kanske =) och utformningen av brädan. Volvo 240 är rätt tacksam..
_________________ Daniel Steiner |
||
|
Maz
Ja du :P mocaliknande skulle det tydligen vara. SVartlock Jag var inne på det med men när jag var på mds så snacka de om detta andra tjofäset och hade sett bilder på det innan här så kör på detta så får vi se vad de blir. _________________ Robert Paulsson Ford Capri 3100 RS Ford Sierra M50B25T DRIFT! |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1265 besök totalt |