| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sålda Ta bort!
|
1557 besök totalt |
|
Re:
Ursäkta tråd kap... Men har du Bilstein Grp N idag så har jag för mig de är renoveringsbara... har du standard dämpare så blir det ingen bra blandning.. Bara att köpa vet ja=) _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99
|
||||||
|
Re:
Nja har ju en vanlig e30 med me grupp N fjäderben, millway fjädrar och N dämpare ifram men ibak är det org 325.. Därför ja undrar om dem bakre N dämparna kan ersätta mina org e30 dämpare! =) //Tommy _________________ Tommy Pettersson |
||||||
|
Re:
okej... _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99
|
||||||
|
Hej
Hej! Dämparna säljes endast ihop. Lösningen är ju att köpa hela kittet och sälja de man inte vill ha
Har även en smått skadad framdämpare, också grupp n, om någon är intresserad samt 2 st lösa fram patroner (lösa dämpare utan de gula skyddshöljet), som enligt säljaren ska vara gr.n. Kan dock inte bekräfta detta. Mvh Daniel _________________ Daniel Pålsson |
||||||
|
Re:
Dämparna har två helt skilda art nummer vad jag vet, både bak o fram. Sen om dom passar ändå vet jag inte. Kan för lite om e36an för att kunna uttala mig, kanske någon annan som kan flika in? Kolla här: http://www.ga1.se/pdf/stotdampare.pd Mvh Daniel _________________ Daniel Pålsson |
||||||
![]() |
SÄLJES
Sålda Ta bort!
|
1557 besök totalt |