| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Volvo S40 delar: Dörrar, skärmar, stötfångare
|
3935 besök totalt |
|
Något av S40 teamen som behöver lite karossdelar? Måste hämtas under nästa vecka i Göteborg men säljes billigt vid snabb affär. 2000 kr för allt eller bud. - 2 st framdörrar (v+h), silver - 3 st bakre stötfångare, 2 st silver, 1 st svart (och en lite skadad främre stötfångare) - 1 st baklucka, silver - 1 st höger framskärm, svart (har även en vänster med lite bucklor) - 1 st vänster bakskärm/stolpe
/Thomas 0733-989354 _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||
|
Jasså, gick det så hårt till på 24h tävlingen?
Ja, de finns kvar. Dock kommer jag ev. inte åt dem just nu då det står en byggnadsställning utanför dörren. _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||
|
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||
|
Stötfångarna på bilden är bakre men jag har en främre också som dock är skadad på höger sida (har jag för mig).
Kan ju gå att skarva ihop om ni har en bra högersida? Det var ju vänster som fick värsta smällen... De övriga delarna är väl kanon att ha för ett långloppsteam?
Jag hade behållt dem själv om jag hade haft plats till dem... _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||
|
Re:
När blir grejerna tillgängliga igen? _________________ Anders Hansson |
||
|
Jag kan köra förbi idag och se om jag kan komma in, annars får jag lösa detta imorgon.
Men det borde gå att komma åt dem ganska så snart. _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||
|
Byggnadsställningen skulle ha varit borta i fredags men står fortfarande kvar...
Väntar på nytt svar när den kommer vara borttagen. Är du fortfarande intresserad och hur bråttom är det isf? _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||
|
Re:
Jag är intresserad och det är inte bråttom.
_________________ Anders Hansson |
||
|
OK, hör av mig när jag kommer åt delarna.
Intresserad av samtliga delar eller bara stötfångare? Kommer troligen behöva flytta delarna till mitt eget garage så därför skulle det vara bra att veta. _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||
|
Re:
Bara stötfångare, men med lite prut kan jag ta mer. Problem med lagerplats bara.. _________________ Anders Hansson |
||
|
Re:
Då kanske den går att pussla ihop med hjälp av vår trasiga till en hel.
Kan du maila mig någon bild: mail@sweanders.com ? _________________ Anders Hansson |
||
![]() |
SÄLJES
|
3935 besök totalt |