Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1512 besök totalt |
"nytt PM"-popup-en
När web-läsaren är inställd på att använda "flikar" som jag antar att de flestar gör? Så hamnar ju pop-uppen som en egen flik. Kanske inte ett gigantiskt stort problem, men går det få den att bli en "vanlig" popupruta i aktuellt fönster även vid flikhantering? Alla hemsidor som kör marknadsundersökningar stup i kvarten lyckas ju på något sätt få en ruta som lägger sig i aktuell fönster. ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
I skrivande stund IE7
Jag kan/får inte byta på denna datorn. ![]() Sen är det svårt för mig att styra vilken dator jag sitter på när jag får PM, men jag är ganska säker på att eldräven har samma förfarande. (med inställning då att nya fönster ska öppnas i ny flik) Saken är väl att de här undersökningsfönstrerna som jag refererade till inte är ett regelrätt fönster om man jämför. _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
Re:
![]() Det har löst mycket huvudvärk för mig i en totalt nedlåst miljö. Man måste ju inte köra det från ett USBminne, man kan lägga mappen vartsomhelst. Nä, eldräven ger vanliga popuper (om man inte blockar dem förståss och får en varningslist istället). |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1512 besök totalt |