| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Skrot sökes.......
|
1 besök senaste veckan (1575 totalt) |
|
Skrot sökes.......
Letar efter begagnade framskivor till en corvette C4a samt efter 1 eller två fälgar i 15 eller 16 tum med bultdelning 5x120 gärna i 8,5 eller 9 tums bredd. Orunda eller spruckna spelar ingen roll ska bara användas till att måtta in en framvagn _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
||
|
_________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||
|
Re: Skrot sökes.......
Jag har fyra BMW fälgar (5x120) 16" med däck på som ligger längst in längst ner i mitt förråd.. Med däck på som håller luft men är cordade. Det är 235:or på, har för mig att det är 8". 400:- för alla fyra, men du får hjälpa till att gräva fram dem ur förrådet.
_________________ Anders Hansson |
||
|
Re: Skrot sökes.......
Har en halv corvetteskiva liggandes. Tror det är C4 framskiva, det är i alla fall väldigt lite offset på skivan. Kan skänkas bort. _________________ Roland Johansson |
||
|
Re:
Halva navet och halva bultcirkeln är hela, jag skrev väl halv bromskiva? _________________ Roland Johansson |
||
![]() |
SÄLJES
Skrot sökes.......
|
1 besök senaste veckan (1575 totalt) |