| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLT!! : BMW e36 billiga glasfiberdelar
|
2569 besök totalt |
|
SÅLT!! : bmw e36 billiga glasfiberdelar
Nu med bilder * Framskärmar e36 sedan, billigt och enkelt utförande, nya, kr för båda.
* Motorhuv e36 sedan, billigt och enkelt utförande i racemodell (inga infästningar),ny, kr.
Frakt och risk på köparens bekostnad (sist jag skickade med bussgods så gick varan sönder och det pågår en diskussion med bussgods då de vägrar ta på sig ansvaret för fraktskaden även om det är utom någon som helst tvekan att de haft sönder både kartong och innehåll..) så skall jag skicka delarna rekommenderar jag annan transportör, men det är upp till köparen att avgöra. Önskar även köpa en front, sån som jag hade och råkade sälja , sprucken eller repig spelar ingen roll..
M v h // Johan |
|
Bilder kommer om några dagar.
Förstår inte riktigt hur du menar med orginallook. Det ser ut som vanliga skärmar fast i väldigt tunn glasfiber.. skulle gissa att de behöver något extra fäste jämfört med lite stadigare glasfiber. Men de är fullt funktionsdugliga bara man lägger lite jobb på att fästa dem.. Eller menar du om de är breddade på något sätt? I så fall är svaret nej.. Återkom om jag varit otydlig.. M v h // Johan |
![]() |
SÄLJES
SÅLT!! : BMW e36 billiga glasfiberdelar
|
2569 besök totalt |