| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW E36 hjul 16" Hartge med slitna R888 *SÅLDA*
|
3108 besök totalt |
|
En liten garagerensning då, skickar helst INTE fälgarna och eventuell frakt tillkommer BMW E36 Först ut en uppsättning Hartge 7,5x16" ET38, sitter slitna 205/55-16 R888 som synes men går ju prova dom en bandag eller nått om man verkligen vill, fälgarna är fräscha, väldigt skitiga på bilderna och det finns kantskrap lite här och var men inget allvarligt. Finns inga centrumkåpor heller. 2500:-
_________________ Viktor Starkman |
||||
|
Jag kan kanske fixa transport mot ett par delrinbussningar till E30 Anders. Bakre fram...
_________________ S te fan Be ck er BMW 320i -06 BMW 2002 Tii -75 BMW 2002 Tii -73 SÅLD BMW 2002 Projekt -74 SÅLD BMW 320d -06 SÅLD SVGK 639 BMWCS 2722 |
||||
|
Jaså??
Det var som fan... Nu måste jag ju leta upp min mobiltelefon också.
Men Viktor, vi kan väl höras på PM, mail, SMS, telefon, röksignaler, knackningar i rören eller telepati? _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||
|
Ja för jag drar snart hemmåt. Linköping - Jönköping - (kanske Mullsjö) - Trollhättan
/Stefan _________________ S te fan Be ck er BMW 320i -06 BMW 2002 Tii -75 BMW 2002 Tii -73 SÅLD BMW 2002 Projekt -74 SÅLD BMW 320d -06 SÅLD SVGK 639 BMWCS 2722 |
||||
|
Nu vet jag inte om det blir en regelriktig uppning men jag har ju inte uppat sen den 7:e bara svarat på frågor
.
Nån måste ju vilja ha speciellt Hartge fälgarna, skulle sitta fint på en Compact framför allt , köpköpköp!
||||
|
Re:
Jo jag vill ha dom, men Mullsjö är ju så olidligt långt bort. Hur långt är det från Stockholm ?? Vi har ett kommande jobb i Vetlanda, hur ligger det i förhållande till Mullsjö. _________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||||
|
Re:
det är ca 10 mil mellan vetlanda & mullsjö _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Re:
|
||||
|
Re:
Ja att dom skulle passa perfekt på Compacter
||||
|
Re:
Då uppar vi lite igen, vill ni inte köpa nått så kan man ju alltid skänka några tusenlappar , så illa är det inte tack och lov, men vore skönt att får lite plats i garaget
Min bror bor i Myresjö strax utanför Vetlanda så skulle kanske gå att ordna något! _________________ Viktor Starkman |
||||
![]() |
SÄLJES
|
3108 besök totalt |