Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Depåtält 4,20 x 6,40m
2136 besök totalt
Kees
Stockholm
Här sen Maj 2003
Inlägg: 233


Trådstartare
Depåtält 4,20 x 6,40m

Vi har ett tält kvar som vi har använd för depåverksamhet under STCC/Carrera Cup/mm

Tältet är 4,20 x 6,40 med rött tak och silverväggar.
Stabil rejäl konstruktion i aluminium.
Det är professionellt kvalité duk som är extremt vattentait.
Varje väg kan monteras/demonteras var för sig.

Det finns även professionellt plast/gummi golv till tältet som jätte enkelt demonteras till 50x50cm delar.

Mvh, Kees









_________________
Kees van Holland

997 GT3
några BMW-Alpina
Citera
D0GG3
Kalmar
Här sen Apr 2007
Inlägg: 73



Tänkt pris?

_________________
Douglas Richardson
Mazda Rx-7 FD3S (såld)
Nyinköpt Rx-7 Re amemiya
Suzuki Swift GTI (brukis)
Citera
Kees
Stockholm
Här sen Maj 2003
Inlägg: 233


Trådstartare
Bump

_________________
Kees van Holland

997 GT3
några BMW-Alpina
Citera
Diket
Kalmar
Här sen Okt 2004
Inlägg: 654



Skulle vi kunna få en prisbild eller vill du ta det på pm med varje människa som är intresserad......

Priserna är ju väldigt spridda på tälten kan man väl säga.....

_________________
Mikael"Diket" Borggren

Kör:Saabsther ss7

Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l
Citera
Kees
Stockholm
Här sen Maj 2003
Inlägg: 233


Trådstartare
Nypriset på tältet + golvet ligger omkring 20-25.000 ink. moms... altså inte helt jämförbart med en billig partytält som kommer att vara sönderslitet efter några timmar.

Prisbild circa 9500kr - kanske lite billigare vid snabbt (och framförallt enkelt) affär

_________________
Kees van Holland

997 GT3
några BMW-Alpina
Citera
Kees
Stockholm
Här sen Maj 2003
Inlägg: 233


Trådstartare
Bump

_________________
Kees van Holland

997 GT3
några BMW-Alpina
Citera
SÄLJES
Depåtält 4,20 x 6,40m
2136 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande