Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1428 besök totalt |
pinsam fråga... men vad är en
vagnsbok för något?? ser att ordet dyker upp lite här och var bla i sammanhang med burbyggen.... Tar nu mod till mig att fråga, skratta inte ![]() |
||||||||
Vagnsbok är en officiell handling (bok) som SBFs besiktningmän utfärdar när du gör en SBF besiktning där dom går igenom hela bilen så att den följer den klassens reglemente som du ska tävla i (det är tänkt både säkerhet och regelmässighet).... dvs endast något för tävlingsbilar som ska tävla.... Och den är numera 5-årig med endast en årlig liten underhållsbesiktning.
|
||||||||
![]() Det ska förresten vara stor bokstad i Men och punkterna bör du byta ut mot ett kommatecken. ![]() ![]() ![]() |
||||||||
Bokstad..? ![]() _________________ //Tobias "LeWaN" Lewandovski Skoda Enyaq RS -24, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486 |
||||||||
![]() nåja... det är mänskligt att fela ![]() |
||||||||
![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||
Anders vill ju faktiskt byta ut punkterna mot ett komma, vilket gör att men inte är i början av en ny mening. Men, ( ![]() ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||||||
oj... ser att jag ska vara tyst...
tänkte lite dubbelt där... först såg jag den lilla bokstaven efter punkten... sen kom jag på att det inte skulle va ny mening... bäst att hålla tyst som sagt ![]() ![]() |
||||||||
Det måste varit på tiden då tyskan var andraspråk då? ![]() _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
|
||||||||
||||||||
Jag syftade dock på att man idag lär sig engelska i skolorna. Då får man inleda med "Men"... Man ska aldrig säga aldrig... ![]() _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||||||||
||||||||
|
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1428 besök totalt |