| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Lätta, billiga backspelar?
|
827 besök totalt |
|
Tjena! Märkte vid körningen igår att jag inte ser ett p**s genom höger sidospegel. Det sitter ett Toyotastag i vägen Tänkte väl slänga bort dasslocken till backspeglar så småningom ändå, men måste kanske göra det tidigare än beräknat. Vad ska man ha som är lätt, billigt och inte allt för fult? Behöver inte vara kolfiber, men får gärna vara lättare än standardspeglarna. Finns det några från någon modell man kan hitta på skroten, eller är det bara krångligt att leta begagnat? Måste förresten gå att skruva rätt i dörren under rutan. Standardplaceringen går som sagt bort... Slänger även in en fråga vart man köper en vettig innerbackspegel. Sitter en Fultema med sugkopp i bilen för tillfället. Eller ja, den sitter fastskruvad men det går inte se nåt i den. Förslag på andra speglar och inköpställen? _________________ Gustav Holmdahl, en tom själ utan räserbil Alfa Romeo 75 3,0 V6 CAR Challenge *Såld* BMW E30 328 långlopps bil *Såld* VW Lupo 3L Antiräsern, work in progress |
|
Upptäckte samma sak efter att jag monterat min bur. Monterade det vänstra Toyotastaget först och det blev ju bra så jag satte det andra på samma sätt. Då blev det ju som så att det satt ivägen för spegeln. Jag gjorde då såhär med min högra M3 spegel.
_________________ Claes-Olof Strand |
|
Racetech speglar billiga och funkar...
Dalhems eller ta dom i england om du vill ha det ännu billigare www.demontweeeks.com eller nåt _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
|
Blir sådana här i räsern http://www2.biltema.se/products/prod
_________________ Gustav Holmdahl, en tom själ utan räserbil Alfa Romeo 75 3,0 V6 CAR Challenge *Såld* BMW E30 328 långlopps bil *Såld* VW Lupo 3L Antiräsern, work in progress |
![]() |
Skruva banåkabil
|
827 besök totalt |