| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:Suzuki SV650S-99 bara 1400 mil Toppskick!!
|
942 besök totalt |
|
Hej! Jag vet att vi har snö och det är inte direkt läge att köra MC ännu, men idag pekade solen fram och man fick en känsla av att vår kommer snart! Hur som helst Jag tänkte se om de finns intresse för min MC. Jag har ägt den snart ett år, men jag känner till MCn sedan länge (2002). Jag köpte den från en arbetskamrat/kompis som har inte kört den så mycket efter hon skaffade barn.
På besiktningen så var dom helt övertrygat att den var en mycket nyare årsmodel och jag kan säga att den är verkligen i toppskick! Lite mer information, den är en Svart SV650S från Juli 1999, Köpt av min kompis i 2002 och använt väldigt lite sedan dess. 4 ägare totalt (inkl, mig, henne och Beviks (tror jag) i Linköping). Extrem rolig, enkel och lättkörd. Olja är bytt två gånger sen jag köpte och jag har bytt ut några packningar som hade blivit lite uttorkade. Billig försäkring också en stor plus! just nu betalar jag 2400 per år helförsäkring med Vesta. Pinsamt nog så har jag själv bara kört 450 lugna km sen jag köpte den jag har två barn och ganska många olika intresse och vi var hemma i England förra sommar. Meningen var att jag skulle övertala min fru att börja ta MC kort, men jag har inte lyckats och jag känner för att satsa på lite mer bankörning i år och äntligen hitta rätt bil så MCn kommer inte på första plats. Jag har ingen panik att bli av med den men jag tänkte lägga upp den först på Rejsa och se om nån var interesserad innan jag annonserar på blocket när det blir lite bättre väder. Jag kan ta bilder eller så kan ni komma och titta på den men jag kommer inte kunna ta några roliga sommarbilder ännu som ni förstår
Sist men inte minst priset, jag tänkte runt 30' för den, men jag är inte omöjlig
PM:a mig om ni vill veta mer! _________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||||
|
Re: S:Suzuki SV650S-99 bara 1400 mil Toppskick!!
Upp en sista gång innan det blir blocket annons. Nu är snön nästan borta! _________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||||
|
Provat sporthoj.com och andra mc-forum ? _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
|
Nej inte ännu, bra tips! Jag tänkte att den är så fin så det vore trevligt om nån med liknande motorintresse köpte. _________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||||
![]() |
SÄLJES
|
942 besök totalt |