| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Köpes: Honda Civic Type-R
|
3727 besök totalt |
|
Är intresserad av att köpa en Civic Type R har inte superkoll på när den börjades tillverkas men jag pratar om den lite kantiga modellen, runt 02-06? Allt är av intresse. jonas_jonsson_86@hotmail.com _________________ J o n a s J o n s s o n Radical SR3 RS RS2 i SPVM |
||
|
tjena
håll koll på http://www.hondaklubben.com där brukar det dyka upp fina ex av ctr. du kan nog också få hjälp med dom som finns på blocket. _________________ Peter Vallentin |
||
|
civic
Tjena. Såg du sökte en civic type-r. Jag har en silvrig som står här hemma i garaget. Den har gått strax över 9500 mil. Lådan är bytt till en jdm (japansk låda med annan utväxling och förstärkt) för ca 2000 mil sen. Bilen är fullservad och skött som den ska. Ända icke orgdelarna är ett öppet filter kit. Oh supersprint avgas efter kat. Låter riktigt fint =) Säljes nybes+ skattad nu efter vintern. hör av dig om det låter intressant så tar jag lite bilder och mer info om du vill ha det. pris 85.000 sek Mvh christoffer _________________ christoffer johansson |
||
|
Re: civic
Lådan är även utrustad med diffbroms för bövelen, glöm inte det!
Låter som ett bra pris! _________________ Andreas Engström Honda Civic -12 Du borde cykla mer! |
||
|
Hej!
Har en Civic type-r -04 Nighthawk black cirka 10000 mil fint skick med fullstämplad service bok. Modifierad med Invida Cai insug, Buddyclub spec 3 avgassystem, black diamond slitsade skivor runtom+roesh belägg fram och bak (helt nytt) 35 mm H&R sänkfjädrar runtom (helt nytt) samt lite billjud och OMP pedaler, Skunk2racing black Vxlknopp. Original avgassystem medföljer. Står för tillfället vinterförvarad i garage. Ställer på och besiktigar den vid seriöst köp. Skall du ha en Type-r så skall du köpa en efter 04 då den kom med en massa uppgraderingar såsom nya synkringar i vxllådan "facelift" front, röd inredning mm.. pris: 115.000? mvh _________________ Andreas Lindegren |
||
|
Re:
Jag har enbart tänkt att använda bilen till seriös bankörning, så tips om tekniska uppgraderingar tas gärna emot. _________________ J o n a s J o n s s o n Radical SR3 RS RS2 i SPVM |
||
|
Civic type-r karossmodell EP3 introducerades 2002. 2004 uppdaterades modellen Bla med xenon, ny frontspoiler, nya bakljus, röda inlägg i stolarna, lättat svänghjul bättre synkringar och lite bättre ljudisolering. EP3 karossen tillverkades fram tom 2005 sedan kom FN2.
Mvh _________________ Andreas Lindegren |
||
![]() |
SÄLJES
|
3727 besök totalt |