| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: BMW E34 delar sökes.
|
671 besök totalt |
|
Nu när vinter är över är det dags att fixa ordning bilen så den blir fräsh till sommaren. Kopplingscylinder - AKUT! Torkarblad med fästet bakom bladet (orginal), kostade ~400kr på Meca!
Sportratt med nav. Sport stol, behöver inte vara ny men gärna bättre begagnad. Större bromsar, gärna komplett set med skiva, ok och belägg. Bilen det ska sitta på är en BMW E34 520i -92a sedan. Jag bor i Haninge ca 2 mil söder om Stockholm. Har du nåt jag kan vara intresserad av hör gärna av dig. 0763-37 09 17 eller Uhlin19@hotmail.com Mvh Adam _________________ Adam Uhlin 0722215950 |
|
Hej,
Inget intresse för en M5-inredning? (Halvskinn) Komplett sånär som på dörrsidor. Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
|
Updaterar listan då jag efter dagens felsökning hittade orsaken till varför jag har olja i kupén.
Nippeln på kopplingscylindern är av så det rinner bromsvätska rakt ner in i kupén. Så är i akut behov av en kopplingscylinder och lite tips och vad man ska tänka på när man byter ut den. Mvh Adam _________________ Adam Uhlin 0722215950 |
![]() |
SÄLJES
|
671 besök totalt |