| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Delar till Clio 16V även kaross
|
703 besök totalt |
|
Har nu plockat de delar jag ska ha så jag tänkte om det finns någon annan som behöver delar. Saker som jag tänkte på är: Kaross inkl dörrar, rutor och skärmar. Inredning. (Fina stolar) Nästan nya stötdämpare och fjädrar. Sachs Super Touring. Bromsok och skivor. Instrument. Ring gärna och fråga om det är någon del ni söker? Karossen bortskänkes mot avhämtning och övertagande av ägarpapper. Övriga delar prissättes efter överenskommelse. Alla delar finns i Västerort, Stockholm. Tel: 073 650 62 35 Kom och fynda!
_________________ Tintin K Subaru Impreza PSE -05 SÅLD! Renault Clio 16V -92 Blivande trackdaybil (Det tar sig!) Volvo C30 1,8 F (Som i fjuttmotor!) Tjänstepulkan II |
|
Har du kvar kränghämmaren fram och ev bakaxeln med torsionsstavar?
om det är andra/grövre grejer på Clio 16v än på Renault 5 är jag intresserad. Jag har 21 mm Fjädringsstav och 23 mm kränghämmarstav Främre kränghämmaren är 23 mm _________________ Renault 5 GTE -88 |
|
Bakvagnen kommer jag troligen att använda till min bil eftersom jag tror det är från en Cup-bil.
Främre krängaren skall vara original vad jag vet. Jag skall vara i verkstaden på torsdag så då kan jag ta lite mått om jag kommer ihåg. Jag återkommer i frågan... _________________ Tintin K Subaru Impreza PSE -05 SÅLD! Renault Clio 16V -92 Blivande trackdaybil (Det tar sig!) Volvo C30 1,8 F (Som i fjuttmotor!) Tjänstepulkan II |
![]() |
SÄLJES
|
703 besök totalt |