| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: overall, hjälm, handskar, skor dvs hela kitet!
|
987 besök totalt |
|
K: overall, hjälm, handskar, skor dvs hela kitet!
Hej! Behöver alles nu. overall: vet ej storlek men är 183cm, ca 75-80kg "normalbyggd" Hjälm: Medium/liten Large Handskar: Har oftast storlek 9 Skor: Skiljer lite men mellan 41-43 Allt är intressant, dock inga trasiga grejer! Ring 0739 420 002 eller skicka pm. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re:
jag har Stand21 grejer...... Overallerna är kanske lite overkill i kostnad men allt det andra är mera normala priser... som skor, handskar och balaclava-underkläder..... |
||||
|
Re:
Du har pm! _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re:
Jag har nya nomexstrumpor om det är intressant, 120 pix! Har även nomex underställsbrallor men dom är kanske lite små. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Mvh _________________ Gustav Hedelin |
||||
![]() |
SÄLJES
K: overall, hjälm, handskar, skor dvs hela kitet!
|
987 besök totalt |

