| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Corrado 16v
|
1 besök senaste veckan (762 totalt) |
|
Säljes pga annat projekt som tar för mkt pengar och tid.. Skattad och Besiktad 16" Borbet med tyskstuk Vintersulor på alufälg Ställbara dämpare runtom Sänkt och stenhårt Momo ratt Alu "mattor" Billet fönstervevar Sportstolar omlackad till Royal Purple Metallic one of a kind grill samt emblem bak Andra lyktor bak Vita sidomarkeringar Fel och brister.. Passagerardörren går ej att öppna utifrån (trasigt handtag) Takluckan "defekt" Dimljusglas trasigt 17000kr utan Borbet fälgarna 21000kr med Borbet fälgarna BVSA Eller bytes mot billigare bil.. har varit något skumt med elen förut, men verkar vara åtgärdat efter sista felsökningen. maila mig,pma mig, ring mig eller skrik högt så hör jag säkert
0738109899 / thesellingster@gmail.com Har varit nå skumt med elen, men verkar vara åtgärdat efter sista felsökningen. [/img]
_________________ Oscar Selling |
||||||
|
Re:
Välkommen hit men glöm inte att läsa reglerna som finns här> https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Där det bla står>
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
|
Re:
aha sry :/ _________________ Oscar Selling |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1 besök senaste veckan (762 totalt) |