| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Race använd JORDAN F1 fälg & Good Year formel1 slick däck.
|
3212 besök totalt |
|
Race använd JORDAN F1 fälg & Good Year formel1 slick däc
Har en f1 fälg kvar, så passa på. Fälgen är en race använd JORDAN fälg. Vikt: TOKLÄTT. En kul souvenir att ha på väggen i pojkrummet eller varför inte lägga en glasskiva på den & ha den som bord ?! Det är den sista fälgen jag har till salu så jag sänker priset på den & släpper den för 2000 kr ! Frakt med bussgods går på 140 kr. Jag har även ett GoodYear F1 däck till salu, däcket är i mycket fint skick. Begagnade F1 däck är sällsynta & detta är i kanon skick, så passa på ! Pris: 750 kr + frakt. Skicka PM vid intresse, först till kvarn...
_________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
||||
|
Re: Race använd JORDAN F1 fälg & Good Year formel1 slick
Hej! Är däcket avsett för den fälgen (fälgbredden) du säljer?? //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
|
Nej, däcket är lite äldre & avsett för 9,5-10" breda framfälgar.
_________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
||||
|
ok, framdäck har jag, men såg att den var såld nu!
_________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
|
Re:
Då va däcket också sålt ! om någon är sugen på en fälg så kan ni skicka PM till mig, jag kommer antagligen få med mig ett antal fälgar hem från england i sommar.
Tack själv & kul att det gick att lösa så smidigt. _________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
||||
![]() |
SÄLJES
Race använd JORDAN F1 fälg & Good Year formel1 slick däck.
|
3212 besök totalt |