Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
såld:BMW e30 med bur, och blästrat chassi, m,m,,
1642 besök totalt
S.Henttu
jkpg
Här sen Okt 2009
Inlägg: 5


Trådstartare
såld:Bmw e30 med bur, och blästrat chassi, m,m,,

SÅLD!!!!

Har en BMW 320 E30 race projekt som avstannat lite.
den går att köra som den är för den som vill ha den som 320.

det är en bur från finess i den.

sen har jag ett komplett 325 chassi som är blästrat och lackat och nya skivor slangar bultar och med powerflex bussningar, och kw racing dämpare + fjädrar 60/40.

ring för mer info ****-******

mvh samuel

_________________
Samuel Henttu
Citera
S.Henttu
jkpg
Här sen Okt 2009
Inlägg: 5


Trådstartare
Re: Bmw e30 med bur, och blästrat chassi, m,m,,

[såld

_________________
Samuel Henttu
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5748



Vad snackar vi för pengar?

_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929



Undrar jag med.

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
hellebjork
Sandviken
Här sen Jul 2004
Inlägg: 177



Svenska kronor skulle jag tro.

_________________
Matthias Hellebjörk
Citera
pelgra
Enköping
Här sen Maj 2009
Inlägg: 5



E30

Hej finns bilen/bilarna kvar ?

_________________
Pelle Granholm
Citera
SÄLJES
såld:BMW e30 med bur, och blästrat chassi, m,m,,
1642 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande