| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Mantorp 8 maj 2010
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 8 besök senaste veckan (23344 totalt) |
|
Re:
Föranmälan eller bara dyka in? Får nog ta och stryka audi skjortan!
Re:
Tror det finns djur åt alla, men om jag inte minns fel så fick du en BMW tröja på festen på Gelleråsen, använd den så ser du ordentlig ut
_________________ Patrik Skoog |
||||||||||
|
Re:
sist jag pratade med dem (3v sedan) så skulle de ha öppet och kunna servera ordentlig mat. BMW CS skall ha möte där på kvällen också så det lär finnas folk på plats. _________________ Patrik Skoog |
||||||||||
|
Re:
Hallo ACS! Hjälper till på licensutbildningen men senare svingar jag gärna en ramlösa eller något annat kanske?
_________________ Fredrik Regnell BMW 318d kombi |
||||||||||
|
Som Patrik säger så skall där vara öppet lite extra länge och finnas tillgång till mat och valfri dryck. Jag ringer för säkerhets skull dit och stämmer av så vi är överens fortfarande.
Ulrich! Tar du med brudarna?
Gällande mat på sjögestad kvällen den 7:e M///aj
först klara ut det här med mat, Sallad är inte mat, sallad är sånt som mat äter, så självklart är det dött djur inblandat i mat. Men nu till det viktiga. Jag o ett par purfärska medlemmar (dom blir medlemmar iom licenskursen) har visserligen bokat radisson i linköping för natten, men vi dyker gärna upp för mat o valfri dryck hos er på sjögestad om ni finner att det finns plats. så om ingen opponerar sig så räkna in 4 pers till :-) |
||||||||||
|
Ni är så stjärtligt välkomna!
Jag kommer att vara med och instruktöra under licenskursens praktiska del så vi lär träffas redan där. Efter avslut är det bara att hänga med ut till Sjögesta. Dra er inte undan utan bara hojta till så vet vi vilka vi är. _________________ Stefan Larsson |
||||||||||
|
Re:
Kanske bäst att ni dubbelkollar så det finns mat o dryck med tanke på att licenskursen slutar ca 21.00. _________________ olof Johansson |
||||||||||
|
Re:
Jag håller med olof, men 21:00 är nog inte den verkliga tiden, förra året slutade kursen vid 22:15.
_________________ Fredrik Regnell BMW 318d kombi |
||||||||||
|
Dom har sagt att dom håller öppet längre denna dag, jag ringde bossen igår för att stämma av men det var mitt i lunchen och dom skulle återkomma, jag ringer under dagen igen och ser till att det finns någon form av mat till licenstagarna och andra.
ok. Ansvarig för licenskursen i BMWSC kan väl rigga detta. Mat och öl till alla, även kl 21.30.
Det har ju varit problematiskt med överdragna kurser contra mat under flera år. Sen kan jag tycka, att skall licenskursen vara slut kl 21.00 så skall den fan vara slut då. Har man inte hunnit med att få fram det man skulle får man faktiskt inse ridån. Gamla racinganekdoter fram till 22.15 är varken intressanta eller roliga då man hållit på sedan lunch. _________________ Stefan Larsson |
||||||||||
|
Re:
Håller med, sista timmen på förra årets kurs var inte skoj.... _________________ Stefan Löfström BMW 320is -90 BMWSC #719 |
||||||||||
|
Re:
Jag är övertygad om att Fredrik kommer avsluta i tid och ta dessa historier på ett lämpligare ställe .
_________________ olof Johansson |
||||||||||
|
Jag har nu pratat med Sjögestad och den ansvariga. Dom kommer att hålla öppet fram till midnatt och ett par rätter kommer att finnas på menyn, jag har förvarnat om att vi blir lite fler folk så dom laddar upp i baren/köket
Tackar,
Har en BMW E30 325i också
Dock är den tyvärr inte raceready denna gång och jag vill inte åka med en bil jag vet inte är 110% så jag har lovat att hjälpa till som arrangör och hoppas på att få några varv med rx-8an. BMWn kommer vara fitt for fight nästa gång med lite nya grejer som det ska svänga om. _________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n
|
||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Mantorp 8 maj 2010
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 8 besök senaste veckan (23344 totalt) |