Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Mantorp 8 maj 2010
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   >>
8 besök senaste veckan (23344 totalt)
Ulrich

Här sen Jul 2007

Re:

Patrik Skoog skrev:
UR_TT skrev:
Patrik Skoog skrev:
UR_TT skrev:
Ensam ACS:are rullar in till sjögestad motell efter 19 nån gång på Fredagen, händer nåt kul man kan haka på?

God middag med dött djur och mycket sås, sen bjuder Sjöström på en kall öl till maten Perfekt uppladdning

Resturangen?

Ja

Föranmälan eller bara dyka in? Får nog ta och stryka audi skjortan!

Här sen Apr 2005

Re:

UR_TT skrev:
Patrik Skoog skrev:
UR_TT skrev:
Patrik Skoog skrev:
UR_TT skrev:
Ensam ACS:are rullar in till sjögestad motell efter 19 nån gång på Fredagen, händer nåt kul man kan haka på?

God middag med dött djur och mycket sås, sen bjuder Sjöström på en kall öl till maten Perfekt uppladdning

Resturangen?

Ja

Föranmälan eller bara dyka in? Får nog ta och stryka audi skjortan!

Tror det finns djur åt alla, men om jag inte minns fel så fick du en BMW tröja på festen på Gelleråsen, använd den så ser du ordentlig ut

Här sen Nov 2002

Funderade faktiskt över Ulles fråga - behöver vi förboka mat eller?

Här sen Apr 2005

Re:

höfläkt skrev:
Funderade faktiskt över Ulles fråga - behöver vi förboka mat eller?

sist jag pratade med dem (3v sedan) så skulle de ha öppet och kunna servera ordentlig mat. BMW CS skall ha möte där på kvällen också så det lär finnas folk på plats.

Habo
Här sen Aug 2006

Trådstartare
Re:

UR_TT skrev:

Hallo ACS!

Hjälper till på licensutbildningen men senare svingar jag gärna en ramlösa eller något annat kanske?

Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Som Patrik säger så skall där vara öppet lite extra länge och finnas tillgång till mat och valfri dryck. Jag ringer för säkerhets skull dit och stämmer av så vi är överens fortfarande.

Ulrich! Tar du med brudarna?

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007

Re:

Johan Sjöström skrev:

Ulrich! Tar du med brudarna?

BMW tröja? Check
Bil av rätt märke, check
Chans att få klämma på Regnell, check
Se till att min nya pitcrew kommer med till Mantorp, cheeeeeeeck

Här sen Maj 2009

Gällande mat på sjögestad kvällen den 7:e M///aj

först klara ut det här med mat, Sallad är inte mat, sallad är sånt som mat äter, så självklart är det dött djur inblandat i mat.

Men nu till det viktiga.
Jag o ett par purfärska medlemmar (dom blir medlemmar iom licenskursen) har visserligen bokat radisson i linköping för natten, men vi dyker gärna upp för mat o valfri dryck hos er på sjögestad om ni finner att det finns plats.

så om ingen opponerar sig så räkna in 4 pers till :-)

Citera
höfläkt

Här sen Nov 2002

Ni är så stjärtligt välkomna!

Jag kommer att vara med och instruktöra under licenskursens praktiska del så vi lär träffas redan där. Efter avslut är det bara att hänga med ut till Sjögesta. Dra er inte undan utan bara hojta till så vet vi vilka vi är.

Sverige
Här sen Jan 2007

har ni plats för en till

BMW Z3M
Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005

Re:

höfläkt skrev:

Jag kommer att vara med och instruktöra under licenskursens praktiska del så vi lär träffas redan där. Efter avslut är det bara att hänga med ut till Sjögesta. Dra er inte undan utan bara hojta till så vet vi vilka vi är.

Kanske bäst att ni dubbelkollar så det finns mat o dryck med tanke på att licenskursen slutar ca 21.00. thumbs up

Habo
Här sen Aug 2006

Trådstartare
Re:

Vätterleden Racing skrev:
höfläkt skrev:

Kanske bäst att ni dubbelkollar så det finns mat o dryck med tanke på att licenskursen slutar ca 21.00. thumbs up

Jag håller med olof, men 21:00 är nog inte den verkliga tiden, förra året slutade kursen vid 22:15.

Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Dom har sagt att dom håller öppet längre denna dag, jag ringde bossen igår för att stämma av men det var mitt i lunchen och dom skulle återkomma, jag ringer under dagen igen och ser till att det finns någon form av mat till licenstagarna och andra.

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
höfläkt

Här sen Nov 2002

ok. Ansvarig för licenskursen i BMWSC kan väl rigga detta. Mat och öl till alla, även kl 21.30.
Det har ju varit problematiskt med överdragna kurser contra mat under flera år.

Sen kan jag tycka, att skall licenskursen vara slut kl 21.00 så skall den fan vara slut då. Har man inte hunnit med att få fram det man skulle får man faktiskt inse ridån. Gamla racinganekdoter fram till 22.15 är varken intressanta eller roliga då man hållit på sedan lunch.

Örebro
Här sen Maj 2008

Re:

höfläkt skrev:
ok. Ansvarig för licenskursen i BMWSC kan väl rigga detta. Mat och öl till alla, även kl 21.30.

Sen kan jag tycka, att skall licenskursen vara slut kl 21.00 så skall den fan vara slut då. Har man inte hunnit med att få fram det man skulle får man faktiskt inse ridån. Gamla racinganekdoter fram till 22.15 är varken intressanta eller roliga då man hållit på sedan lunch.

Håller med, sista timmen på förra årets kurs var inte skoj....

BMWSC #719
Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005

Re:

lofstrom skrev:
höfläkt skrev:

Håller med, sista timmen på förra årets kurs var inte skoj....

Jag är övertygad om att Fredrik kommer avsluta i tid och ta dessa historier på ett lämpligare ställe .

Der drüben
Här sen Dec 2002

Jag har nu pratat med Sjögestad och den ansvariga. Dom kommer att hålla öppet fram till midnatt och ett par rätter kommer att finnas på menyn, jag har förvarnat om att vi blir lite fler folk så dom laddar upp i baren/köket

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Good man!
thumbs up

Västkusten
Här sen Okt 2007

Min första BMWSC träff ska bli kul.

Jönköping
Här sen Sep 2005

Re:

Fastlane skrev:
Min första BMWSC träff ska bli kul.

Det kommer jag lova;). Vad har du för BMW? Trodde du var trogen Mazda ägare.

Västkusten
Här sen Okt 2007

Tackar,

Har en BMW E30 325i också

Dock är den tyvärr inte raceready denna gång och jag vill inte åka med en bil jag vet inte är 110% så jag har lovat att hjälpa till som arrangör och hoppas på att få några varv med rx-8an.

BMWn kommer vara fitt for fight nästa gång med lite nya grejer som det ska svänga om. thumbs up

Mantorp 8 maj 2010
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   >>
8 besök senaste veckan (23344 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande