Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 35031 besök totalt |
Djäkla fränt med svetsbilderna!
Har du inte svetsat alu tidigare och fick sådärpass fin inbränning? (Ja, hela bygget är imponerande, men jag är lite av verktygsfetichist, och svetsfogar....does it to me så att säga ![]() vilken modell av Scantig har du köpt? _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||
Re:
Tackar... Men jag fuskade faktiskt och gick en kurs förra vintern på 4 kvällar hos Svetsmaskinservice i Västberga. Skandtigen är denna: http://askas2026.dedic29.kontrollpan För mig funkar den fint, och prisvärt. Däremot är de inte såvärst bra vad gäller leveranstid. Svetsen var över en månad sen och jag har ännu inte fått tillbehörssatsen jag beställde samtidigt. Därför har jag bara 1.6 mm elektrod, inte så kralligt om man ska svetsa tjocka grejer som gjurgods m.m. Men till intercoolern är det idealiskt. _________________ Fredrik Westin Ingegnere motorista |
||
Jag skickade efter storebrorsan till den där från Kina. En Jasic WSE315P. Blev riktigt imponerad över leveranstiden som var 5 dagar och dessutom innehöll paketet precis vad det skulle!!!
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||
Det är något lurt med den där 47an , vissa saker stämmer inte.
Den har ju varit tillsalu i flera år nu _________________ Andreas Tysk Ford Anglia-52 Austin Mini Van-65 Lotus Europa S1-68 Mini Jem Mk2-68 Piper GTT-68/70 MGB GT Sebring-70 Van Diemen RF80-80 Mini Midas MK3-88 |
||
Re:
Japp, motorbytet blir inte av, har insett mina begränsningar m.a.p. tid. Originalvännerna kan andas ut... _________________ Fredrik Westin Ingegnere motorista |
||
_________________ Fredrik Westin Ingegnere motorista |
||
SÅLD
Jag har mottagit handpenning för bilen. Avhämtning/leverans efter islossning i mars. Jag återkommer med leveransbild, därefter stängs tråden. Såld i originalskick. _________________ Fredrik Westin Ingegnere motorista |
||
Idag hämtades bilen för transport till nye ägaren i sydvästsverige.
Leveransbilder: ![]() ![]() ![]() Den lille krabaten ser ju ut att vara glad över att få komma ut ur garagemörkret: ![]() _________________ Fredrik Westin Ingegnere motorista |
||
|
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 35031 besök totalt |