| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW E36 328 Touring -96
|
2305 besök totalt |
|
En väldigt fin E36 328 Touring säljes! *Skattad och besiktad i november *9 ägare totalt *Karossen har rullat ca 33.700 mil, motorn bytt av föregående ägare, har endast gått ca 19.800 mil! *Bilens färg heter Madeira Violett Metallic och är i väldigt bra skick! *Grå tyg inredning i bra skick med tanke på miltalet, inga nötningar eller hål i tyget! *AC - fullt fungerande och kyler bra. *ASC (antispinn) - fungerar som den ska. *Elhiss x4 - alla fungerar. *Sommardäck på snygga 16" org alu. fälgar med två helt nya däck, två som går 2 somrar till. *Vinterdäck på 15" plåtfälgar med bra däck, två har rullat denna vinter och två har rullat lite mer. Saker som är nyligt bytt: *Koppling *Slavcylinder till koppling *Bägge bromsslangar fram *Bägge länkarms bussningar fram *Grövre avgas från kat. Och bak, vet ej vilket märke med det låter härligt! *olja och filter är bytt för ca 400 mil sedan, men kommer att bytas ganska snart igen (Mobil 1 olja) Bilen finns i Umeå! Haka inte upp Dig på miltalet, det märks inte att den har gått ca 33.700 mil!! För mer info om bilen är Du välkommen att höra av dig. Mobilnummer : 070 - 283 83 62 Mail : puchdakota76@hotmail.com Bilder finns här : http://www.garaget.org/Tobbe_E30_325 _________________ Tobias Eklund, obbola (Umeå) Kör numer en E28 M535 -86 (Under renovering just nu) |
|
Priset på bilen är 42.500kr, men vid snabb affär så kan jag gå ner lite i pris!
Eventuellt byte mot en FIN E36 325/328 Coupé, helst rostfri! _________________ Tobias Eklund, obbola (Umeå) Kör numer en E28 M535 -86 (Under renovering just nu) |
|
Är det nån som är intresserad av en väldigt välhållen E36 328 Touring, med många mil kvar!
Nya skivor och belägg fram monterade idag!! _________________ Tobias Eklund, obbola (Umeå) Kör numer en E28 M535 -86 (Under renovering just nu) |
|
Jag kan ev. tänka mig ett byte mot en E36 323, 325 eller 328 Coupé eller Sedan.
OBS!!! LÄGGER EJ PENGAR EMELLAN!!! Bytes värde sätter jag kring 40.000 - 45.000kr! _________________ Tobias Eklund, obbola (Umeå) Kör numer en E28 M535 -86 (Under renovering just nu) |
|
Skivor och belägg fram är precis bytt, ca 5 dagar sedan. Bak är det nästan nya belägg, skivorna ser bara bra ut också!
Har bytt bägge länkarms bussningar fram, då dom va helt slut. Ev. kommer jag att byta bägge bakvagnsbussningar bak, endast för att va säker på att det är så bra som möjligt. Är inga som helst problem som den är just nu, det är bara det att jag är väldigt noga med bilar som jag äger
Den är väldigt bra och fin i chassit, inga glapp eller liknande. Den är ju ändå ganska nybesiktad, i november och gick då igenom felfritt. Annars så den mesta infon om bilen i det jag skrivit tidigare.. _________________ Tobias Eklund, obbola (Umeå) Kör numer en E28 M535 -86 (Under renovering just nu) |
|
BILEN ÄR NU SÅLD!
Blev en E28 M535 som nu är under en påbörjad totalrenovering !
Lägger mest troligt upp en projekttråd snart.. _________________ Tobias Eklund, obbola (Umeå) Kör numer en E28 M535 -86 (Under renovering just nu) |
![]() |
SÄLJES
|
2305 besök totalt |