| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Biltransport GDS
|
2 besök senaste veckan (2693 totalt) |
|
Biltransport GDS
Har fått tag på ett boggie objekt som jag börjat göra iordning istället säljer därför kärran jag köpte här på forumet för det som den kostad mig 2000:- för kärran + 1500:- för lastbilstransporten upp till mig. Du får alltså ge 3500kr som den står nu. Står just nu uppe vid kinne-kulle ring, har tillgång till truck vid behov av lastning. Behöver bort ganska omgående annars hamnar den på förvaring i nästa vecka. Info om kärran: Axelen har lossnat ifrån ramen o ramen behöver svetsas i lite pga rost Axelen är ca 5 år gammal (Dom grova balkarna på bilderna är endast lagda dit så den går att flytta) Info om kärran Regnr: FUJ907 Fordonsfabrikat: MITo TRAILER PB 1500 Fordonstyp: SLÄP Chassinummer: 653 Årsmodell: 1970 Färg: MBLÅ Längd: 4850 mm Totalvikt: 1500 kg Minimum: Sänkt: Bredd: 2120 mm Ursprunglig: 1500 kg Höjd: Tjänstevikt: 350 kg Skattevikt: 1500 kg Låst: Ja Lastutrymmets längd: 3500 mm Lastvikt: Överhäng: max: 1150 kg Främre: tillåten: Bakre: 1530 mm Sammanlagd bruttovikt, max: Släpvagnsvikt, max: obromsad: B-behörighet: Påhängsvagn: Högsta vikt, släpkärra:
|
|
tack för visat intresse, har försökt svara på alla pm.
Transporten är såld och handpenning är betald. |
![]() |
SÄLJES
Biltransport GDS
|
2 besök senaste veckan (2693 totalt) |