| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Pelarborrmaskin
|
6533 besök totalt |
|
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
|
far min har 2 likadana drivna med flatremmar, som halkar av vid belastning.. lite remvax och det går att borra stora hål.. blir väl att dumpa på stena den dag då han dör,,för tillfället 82år..still going stong..
Jag hittade en Arboga pelar borr på jobbet för 3k.. då blev andra o intressanta... men som sagt ..
ett KONSTVERK !! _________________ Michael Thulesius |
|
Hade jag bott närmare så hade jag köpt den direkt!
Ni andra må skratta men oj vad jag skulle vilja pryda mitt garage med den där
Än om det bara skulle sitta en försänkare i den så att man kan grada hål som man borrar i en något modärnare maskin.. |
![]() |
SÄLJES
S: Pelarborrmaskin
|
6533 besök totalt |

