Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S:Opel omega Perfekta dragbilen
807 besök totalt
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare
S:Opel omega Perfekta dragbilen

Opel omega B V6 Caravan -99

--------------------------------------------------------------------------------

Gått snart 20000mil
Massa utrustning bla:Ecc,farthållare,elhissar fram mm och allt fungerar
Ingen rost vad jag har sett
Spricka i rutan dock inget som sbp gnäller på
Avtagbart drag
Perfekt dragbil
Precis fixat vevhusventilationen och bytt ventilkåpspackningarna
Bilder kan fixas senare i veckan
Pris: kom med bud men en priside är runt 15000
Besiktigad idag med en 2:a på yttrestyrled(bytas inna försäljning)

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
LotecM3
Limhamn
Här sen Jun 2005
Inlägg: 434



Re: S:Opel omega Perfekta dragbilen

wiking72 skrev:
Opel omega B V6 Caravan -99

--------------------------------------------------------------------------------

Gått snart 20000mil
Massa utrustning bla:Ecc,farthållare,elhissar fram mm och allt fungerar
Ingen rost vad jag har sett
Spricka i rutan dock inget som sbp gnäller på
Avtagbart drag
Perfekt dragbil
Precis fixat vevhusventilationen och bytt ventilkåpspackningarna
Bilder kan fixas senare i veckan
Pris: kom med bud men en priside är runt 15000
Besiktigad idag med en 2:a på yttrestyrled(bytas inna försäljning)


fin plats att fotografera på :=)

_________________
Rafael Litwicki
911 turbo rsr -72 *backdate*
M3 E30 -87 *clean*
Citera
SÄLJES
S:Opel omega Perfekta dragbilen
807 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande