Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (14488 totalt) |
Ser grymt bra ut, mycket bättre än mittimellan looken du hade innan.
Känns mycket mer rätt att ha en replica som den här när man ska slänga in annan motor och banpreppa den än att göra det med en original som bara skjuter mer och mer i höjden i pris. En fråga däremot. Hur besiktigar du den? Har du en annan motor som du bytar till en gång i året eller känner du besiktnings folket och får igenom den det håller? Detta är ett projekt helt i min stil och jag hoppas kunna komma till det här stadiet nån gång i tiden med min lilla e30. _________________ timmy1701 BMW Z3 2.8 Coupé 1999 BMW 325D Touring 2008 |
||||||
_________________ //Mvh Tobbe Granqvist Mina bilar, Golf mk1, Audi S2 mfl.! Gula golfen 402m: 11.15@204m/h |
||||||
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||||
![]() Sjukt snyggt bygge! ![]() Vad är växellådan för något? Den får du gärna berätta lite mer om för den oinvigde! |
||||||
_________________ Micke Ohlsson TACK: TG Racing Alutech Simatec https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43140 |
||||||
Re:
tack kul att ni gillar den , ska bara fara och äta glass och lägga långa svarta sräck ![]() _________________ Johan Olofsson |
||||||
Re:
tack, de är en tremec tko600 som är spesad till 814nm och har 2,87 på ettan 2 ,1,89 3, 1,28 4, 1,00 5 , 0,82 _________________ Johan Olofsson |
||||||
Re:
Får instämma med tidigare talare - snyggt jobbat! ![]()
Detsamma! ![]() När det begav sig på 90-talet och vi var några BMW-tokar nere i Das Vaterland var Warsteiner det enda som dracks - klart man var tvungen att stödja! _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (14488 totalt) |