|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

25 Mar 2010 14:14
Senast ändrad av DPRS, 16 Jan 2011 19:11, ändrad totalt 30 gånger
Kan tas bort!
Ta bort
_________________ Daniel Pålsson
|
konnem3
Kalmar
Här sen Feb 2005
Inlägg: 316

25 Mar 2010 19:59
Är remskivorna för vattenpump och generator för kilrem. I så fall tar jag dem.
Ser nämligen inte ut att vara för vevaxeln som det står men jag kanske ser fel?
_________________ Mattias Kornelius
Audi A6 Ultra -18
M3 E30 -88
323i med B230FT-86
9-3 1,9 Tid
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

25 Mar 2010 21:11
Hej!
De e jag som e rent förvirrad, ursäkta. Givetvis är det vattenpumpen som avses inte vevaxeln
Skicka ett Pm så tar vi resten där!
Mvh Daniel
_________________ Daniel Pålsson
|
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796

26 Mar 2010 19:22
Är det nya Tändstift? om så tar jag fyra.
Bagagerums golvmattan, hur är skicket på den? Bild?
Mvh Abbe.
_________________ Abdol Oskowi.
BMW Club Schweden.
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

26 Mar 2010 19:52
Re:
| Abbe o skrev: | Är det nya Tändstift? om så tar jag fyra.
Bagagerums golvmattan, hur är skicket på den? Bild?
Mvh Abbe. |
Absolut, dom är flong nya! Har bara tagit upp o tittat på dom, de e allt.
Bagagerumsmattan är inte den bästa... Tar en bild imorgon o pmar dig.
Mvh Daniel
_________________ Daniel Pålsson
|
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796

26 Mar 2010 22:37
Re:
| DPRS skrev: | | Abbe o skrev: | Är det nya Tändstift? om så tar jag fyra.
Bagagerums golvmattan, hur är skicket på den? Bild?
Mvh Abbe. |
Absolut, dom är flong nya! Har bara tagit upp o tittat på dom, de e allt.
Bagagerumsmattan är inte den bästa... Tar en bild imorgon o pmar dig.
Mvh Daniel |
Ta med dina uppgifter så jag kan fixa med betalning och sånt!
_________________ Abdol Oskowi.
BMW Club Schweden.
|
ToBE
Jönköping
Här sen Dec 2004
Inlägg: 58

27 Mar 2010 15:17
PM.
_________________ Tobias Holmgren
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

27 Mar 2010 16:46
Re:
Svarat på Pm!
Mvh Daniel
_________________ Daniel Pålsson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

04 Apr 2010 09:51
_________________ Daniel Pålsson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

11 Apr 2010 10:37
Har lagt till lite!
_________________ Daniel Pålsson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

22 Apr 2010 16:06
Hej hopp
_________________ Daniel Pålsson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

29 Apr 2010 15:45
_________________ Daniel Pålsson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

06 Maj 2010 18:21
Lagt till lite kul! Kom o köp!
Mvh Daniel
_________________ Daniel Pålsson
|
ravagliam3
Gylsboda
Här sen Apr 2004
Inlägg: 986

06 Maj 2010 19:11
Hej du har du någon bild på "snorkeln " ?
Mfg
UW
_________________ BMW M3 E30 Köhler 2,5 såld
BMW Compact V8
BMW Z4 35is
BMW 118dxdrive
BMW 335i
BMW 118i
BMW X1 25e
Ulf Wiking
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

07 Maj 2010 05:24
Hej!
Ska fixa bilder på alltsamman så fort ja kan!
Hoppas ditt projekt rullar på!
Mvh Daniel
_________________ Daniel Pålsson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

15 Maj 2010 21:01
HEJ HOPP
_________________ Daniel Pålsson
|
Johan Christensson
Lund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 290

15 Maj 2010 21:07
Hej!
Fälgkåporna är de silverfärgade?
_________________ Johan Christensson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

16 Maj 2010 07:06
Re:
| Johan Christensson skrev: | Hej!
Fälgkåporna är de silverfärgade? |
Bilder:
_________________ Daniel Pålsson
|
Johan Christensson
Lund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 290

16 Maj 2010 17:13
Hej!
Jag tar ett set kåpor, pm:a ditt nummer så hör jag av mig
_________________ Johan Christensson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

16 Maj 2010 20:11
Re:
| Johan Christensson skrev: | Hej!
Jag tar ett set kåpor, pm:a ditt nummer så hör jag av mig  |
Har skickat ett PM!
_________________ Daniel Pålsson
|
Werger
Ängelhom
Här sen Sep 2007
Inlägg: 150

17 Maj 2010 17:37
Re:
Hej!
finns det någon bild på snorkeln??
mvh
_________________ Johannes Werger
Bmw M3 e30 -88 såld
Renault Clio 1.8 16v "cup" -92
Mazda miata -95
|
|