Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
2317 besök totalt |
K: M3 E36 GT Vinge , frontläpp
Tjo, nån som har en M3 E36 GT vinge till salu? frontläpp oxå av intresse.. ![]() |
||||
Frontspoiler skjutbar
Hej Peter jag kan ordna justerbara plattan fram till GT:n, avgjutna från min original. Åker själv med kopian på min bil... väger ju lite mindre ![]() Hör av dig om du är intresserad så ber jag min vän att ringa dig. _________________ Sven Moubis |
||||
Re: Frontspoiler skjutbar
Vart har du köpt kopian som väger lite mindre, om man får fråga ![]() |
||||
Dem har jag och kompisen låtit tillverka i glasfiber för att ha några extra när man kör sönder dem
![]() Händer ju tyvärr ganska lätt när bilen blir så låg fram. Vet inte exakt hur mkt. lättare de är, men det är märkbar skillnad när man jämför dem. _________________ Sven Moubis |
||||
Re:
Pris på dom da? ![]() |
||||
Re:
Är med intresserad ![]() PM:a gärna pris mvh |
||||
Montering av gt-spoiler
Monteringen är ganska enkel ![]() Själv har jag ju använt originalfästen med originalbultar och glidplattor men sen hur ofta man justerar in och ut skivan är väl frågan? På bilprovning var de skeptiska mot att skivan stack utanför fronten och då är det ju klart positivt att kunna justera in den. Sen krävs det ju en del kunskap för hur mkt downforce respektive bana är förtjänt av? Men det får man väl exprimentera med ![]() _________________ Sven Moubis |
||||
|
||||
_________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||||
![]() |
KÖPES
![]() |
2317 besök totalt |