| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Nissan 200SX S14-96
|
617 besök totalt |
|
200SX S14 årsmodell 1996 LÅGMIL med totalt 3 ägare varav två i Sverige. Full Servicebok med oljebyten var 500 mil - alla stämplar och servicar utförda på Nissanverkstäder. Äntligen chansen att köpa en S14 i Aspen White pärlemolack som inte gått mer än dryga 8000 ÄRLIGA mil. Vad som är bytt: 3" avgas med race-katt (Ersättningsrör medföljer) Ny Walbro soppapump JDM Grill Megan grenrör med orginalpacking och nya bultar 7" Pioneer navigation med europakartor och telefonstyrning via bluetooth (med mikrofon) Nya 18" Kumodäck på Kato Racing Tsukubafälg (mig veterligen enda i Sverige) Nya Nokian Hakkadubbar på orginalfälg (bilen har dock varit avställd på vintrarna sedan jag köpte den 2006 - därav nya däcken) Jag hade planer att göra mycket med bilen men andra planer kom emellan. Dock är motorn genomgången och renoverad för ca 20.000 på nissanverkstad hösten 2009. Hör av er om ni undrar något - finns på telefon och mail. Säljes enbart pga tillökning (bilen är bra för äldre barn som sitter fint bak - men barnstolar rekommenderas inte...) Tänkbara byten: Renault Megan/Scenic, Golf Kombi etc. Hör av er. [img][/img][img][/img][img][/img][/i] Prisidé: 95? sigge@prisjakt.nu eller 0768-070044 _________________ Sigge Lundqvist - Nissan 200SX - Katoracing.com |
![]() |
SÄLJES
|
617 besök totalt |