Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (4395 totalt) |
Gissa vad som hade varit om vi inte haft reklamavbrotten? Jo, lite Quattro-åka ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
"a Volvodriver" i England är inget positivt uttryck... ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Kan 3 miljoner svenskar ha fel? ![]() Nja, en praktisk bil är väl bra i bland men 240 Grp A är väl den senaste sportiga bilen dom har gjort i mina ögon _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||||
Jag misstänker annars att "the Stig" är Damon Hill.... ![]() Han har varit med i tidigare program och verkar vara polare med JC. Men detta är ju bara mina antaganden... ![]() _________________ /David Söderblom |
||||||
![]() The Stig heter Perry McCarthy. En yngling på drygt fyrtio år. Han har rejsat allt möjligt. Formel Ford, F3000, IMSA, F3 och sportvagnar... (Undrar om han inte var inblandad i nå'n F1-grej också, förresten...) ![]() |
||||||
![]() ![]() _________________ /David Söderblom |
||||||
Ingen orsak! ![]() Jag hade också fått för mig att det var Damon Hill som var the Stig. Jag kollade upp det för ett tag sedan men kommer inte riktigt i håg vad Perry McCarthy var för en typ. Minns att jag läste att han tävlat med det mesta... ![]() Han kanske är jättespännande. Nå'n som vet mer? |
||||||
Det var väl Perry McCarthy som var "The black Stig" som råkade hamna i vattnet? Jag uppfattade den historien som ett sätt att byta förare...
"New fresh Stig" lyssnar ju inte på samma sorts musik. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Lite att läsa:
http://www.perrymccarthy.com/ _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Där ser man hur lite man vet... OK, jag kollade nog upp den gamle Stig. Hade ingen aaaaning om att det fanns en ny "fresh". Hamnade i vattnet? ![]() Som sagt:
![]() ![]() |
||||||
Hamnade i vatten... hmm har för mej att det var nått experiment innehållandes ett hangarfartyg, flygplanskatapult och en äldre bil... ![]() |
||||||
Lite mera "The Stig"-snack:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Hmm, det börjar bli en del inlägg med hänvisningar. Det har diskuterats en hel del ämnen här på rejsa... _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
![]() ![]()
Du har rätt... Vi är förmodligen så kalkade och gaggiga så att vi löpande hinner glömma vad vi diskuterat och kommit fram till här på forumet. Det går en tid... så ältar vi samma frågeställningar och expertkommentarer om igen. Och om igen. Vi slår oss för bröstet och tycker att vi är fantastiskt duktiga & bra. ![]() Det behövs så lite för att göra tokstollar som oss glada. ![]() ![]() Magnus är nog nå'nsorts psykolog som fått i uppdrag att samla oss knäppgökar här för att skona omvärlden, eller nå't... ![]() ![]() |
||||||
MUUHAHAHAHA ![]() _________________ ![]() |
||||||
Fick mig att tänka på ett uttryck som jag inte har hört på länge. -1 miljon myror kan inte ha fel, skit är gott! ![]() ![]() "Magnus är nog nå'nsorts psykolog som fått i uppdrag att samla oss knäppgökar här för att skona omvärlden, eller nå't..." Dr Re Phil ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (4395 totalt) |