Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÅLDA: BBS LM replika..
1 besök senaste veckan (3546 totalt)
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647


Trådstartare
SÅLDA: BBS LM replika..

SÅLDA..

Citera
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282



Sugen på byte mot 100+ Qualifier med Kuhmo Ecsta 225/45- 17?

_________________
David Holmgren



saab 900 supertouring
Citera
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647


Trådstartare
Re:

Nocturnal skrev:
Sugen på byte mot 100+ Qualifier med Kuhmo Ecsta 225/45- 17?


mjae.. vad är de fälgarna för bredd och ET ?

mvh P
Citera
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282



Bredd 7,5" ET runt 30 har jag för mig. Men kan kolla upp det.

_________________
David Holmgren



saab 900 supertouring
Citera
BjörnB
Linköping
Här sen Okt 2005
Inlägg: 32




_________________
Björn Borring
M3 e30 Sport EVO
Citera
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647


Trådstartare
Re:

BjörnB skrev:
Pris?

Byte 17" 1-serie M-sport fälg?

Se annons:
http://www.blocket.se/ostergotland/BMW_120i_M_sport__Till_ratt_pris_25 . . . .


Inte intressant, tyvärr.
Citera
Colin
Forshaga
Här sen Jan 2003
Inlägg: 909



Jag budar 7000:-

_________________
Mvh
Per Bodin
Karlstad


BMW M3 -97 bansmiskaren
BMW M5 -93
BMW 330i -01
BMW 323ti -99
Chevrolet Camaro SS 1LE -17
Citera
BjörnB
Linköping
Här sen Okt 2005
Inlägg: 32



8000:- är mer än jag vill ge.

Nu fick du ett bud på 7000:- så då avstår jag, tack

_________________
Björn Borring
M3 e30 Sport EVO
Citera
farbeyonddriven/Hobbe
Jönköping
Här sen Maj 2004
Inlägg: 572



OT men helrätt att behålla!! thumbs up

_________________
Anders Holm
Såld
Citera
gory
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 433



oj vad fint dom sitter på e36:an min har ju samma färg och allt, är de där 19"? Antar att den är något sänkt också...

_________________
Oscar olander - Sthlm
BMW 335i Touring
Citera
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647


Trådstartare
Hej, det är 18tummare, bilen är 'rättså' låg

läs gärna mer om den här:

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=57670

Citera
perf
Gävle
Här sen Dec 2006
Inlägg: 91



Sååå nedrans rätt med Le Mans!
Kopior vette fan. Snygga är dom.
En fråga bara: Är dom ens tvådelade, eller tre- som originalen?

_________________
Per Forsgren
BMW 135i -07
BMW 320d Touring -09
Citera
bumper
Fagersta
Här sen Nov 2005
Inlägg: 502



Re:

perf skrev:
Sååå nedrans rätt med Le Mans!
Kopior vette fan. Snygga är dom.
En fråga bara: Är dom ens tvådelade, eller tre- som originalen?


original är väl 2-delade splitfälgar.

_________________
Edv@rd L@itil@

- Porsche 997 9ff GTurbo 750 -
Citera
SÄLJES
SÅLDA: BBS LM replika..
1 besök senaste veckan (3546 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande