| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: VW GOLF GL 1983 + Delar "Updated"
|
558 besök totalt |
|
Då får de bli så här att jag blir tvungen att sälja denna mycket fina 1a pga av diverse orsaker men men..... Bilen i fråga är en orginal bil med en mätarställning som börjar närma sig 12100mil. Är som rubriken lyder en VW Golf GL från 1983 med få ägare och spärsamt körd dom senaste åren. Härligt klarröd lack som är i mycket fint skick, finns såklart nån blämma men dom är mycket få. Bilen är nybesiktigad med blankt papper och med många fina lovord av besiktningsmannen. Bilen har taklucka och en tidstypisk sportratt som passar kanon. Har även en frontspoiler som medföljer och som kan ses på en av bilderna. Sitter även ett par 13 tums alu fälgar med fina däck på, har även orginal 13 tums plåtfälg med kåpor till utan däck. Sitter en CD i men har också en tidstypisk bandare som medföljer och även en hatthylla utan hål. Som synes på bilderna finns även en uppsättning fälgar och däck som också är tillsalu det är nya prylar som aldrig varit monterade däcken är 195/50-15 och fälgarna mäter 15X8 tum, lika så finns en ny coilover satts från Raceland som också ska säljas även den är ny. Då till priser osv, antingen köper man allt eller delar man upp de så att säga. Jag radar upp priserna nedan Bilen: 20.000:- alt BUD Fälgar: 6000:- alt BUD Däck: 3000:- alt BUD Collis: 2500:- alt BUD OBS....Detta är inga bestämda priser utan ni är välkomna med BUD vem vet jag kanske godtar det...OBS Går ju kombinera de här lite hur som men köper man allt så blir ju det de bästa köpet/priset. Ni når mig via dessa vägar..... Mail: rolfssonjon@johndeere.com Tel: 070-3913211 _________________ Jon Rolfsson |
![]() |
SÄLJES
|
558 besök totalt |