Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1869 besök totalt |
2010-05-29 Challenge Lunda flygfält
![]() ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
jag kommer
![]() ![]() ![]() _________________ Emil Öberg leksaks lös ![]() |
||||
Hej Emil! kul
![]() ![]() För er som kört förut: Banan ser exakt lika ut som tidigare, det går m.a.o. utmärkt att jämföra sig mot tidigare år. Sedan är det najs med nya deltagare, erfarna som mindre erfarna, det är ju kulfaktorn som står högst på dagordningen näst efter säkerheten. _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
Åsså kan jag ju låna ShoppingClions efterträdare av Lena. En V70-sugis med gungeligungchassi. Tävla om sämsta tid någon...
![]() ![]() |
||||
Re:
oj, nu går vi OT... När dygnet har 48 timmar verkar det som... ![]() Nja sanningen är nog den att den aldrig blir en "banbil" i min ägo. Troligen får den även fortsättningsvis agera ren "glassätarbil". Banåkatillfällena lyser med ju sin frånvaro i Sthlms närhet. Och tiden räcker helt enkelt inte till att utöva banåkahobbyn riktigt när det är ett helgprojekt att ta sig till, runt och hem från en räserbana (man får nog ta och bosätta sig i Linköping...). Först ska vår CSN-räser bli i hyfsat åkbart skick för lite slalom etc..., efter det blir det sjuans tur. Sen får vi se hur det blir... ![]() (sorry Arto för OT i den här tråden...) |
||||
Re:
he-he, jag satt och funderade på samma sak faktiskt ![]() nåå, när kommer lådbilen ut till Lundafältet? _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
Å din bil i signaturen då. Den är ju inte ens din... ![]() ![]() ![]() Får väl plocka bort sjuan då.... ![]() ... Det jag verkligen skulle vilja göra efter CSN-räsern är en rip-off på BTG-Mickes 328'a. [OT-flood mega-end...] Se så, strunta i mig nu och ta och anmäl er till Challenge...!! ![]() ![]() |
||||
Platser kvar till Challenge på lördag
Hej. Årets första Challenge-körning närmar sig nu på lördag. Vi har i dag 19 anmälda, några brukar falla bort, så det finns säkert 4-5 platser kvar. Passa på att anmäla dig så ses vi på lördag. |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1869 besök totalt |