Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1 besök senaste veckan (3334 totalt) |
Ingen som ska ner 21-24 / 5 ?
Nästa helg är det ju jättemycket öppet! Är det några mer som ska ner? Jag och en kompis åker ner torsd morgon för att handla bil och sen åker vi vidare till ringen. _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||
Re:
Tur man denna gången är beifahrer och bara ska njuta av att titta på fina bilar och ![]() Mvh Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||
_________________ Stefan Larsson |
||
Ska sms o fråga MR Väder, han verkar som om han ska köra ner själv.
edit, 26:e skulle han ner |
||
Re:
Var nere pingst förra året och då var det verkligen packat. Var som ett tåg av bilar runt banan, vilket i.o.f.s var en upplevelse i sig. För min del blev det dock mest höger blinkers som gick varm =) I år var vi nere valborg istället, vilket var betydligt lugnare. Till stor del troligen pga vädret som var minst sagt växlande. Men fick en hel del fria varv, och passade även på att köra på GP-banan. Mvh Calle _________________ Calle Panzar BMW 335iM-08 |
||
Här kommer några bilder från i lördags 22/5.
Var nere utan nån särkilt ban-vänlig bil, så det blev lite fotat istället. Finns fler bilder på svenska bilar om nån saknas... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||
Re:
Äh det är väl inget o fota, bättre att titta på Golf Gti i motorvägsfart ![]() Mvh Pelle _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||
Re:
Tack! Såg dej tyvärr inte på banan. Men en sådan fastnade i depån. Vet dock inte om det är du för jag såg fler vita svenska ettor. ![]() _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1 besök senaste veckan (3334 totalt) |