Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 5 besök senaste veckan (40564 totalt) |
Jag skickade denna trådlänk till skillz pga jag tycker dessa underbarabilar är helt underbara
![]() Vore skoj att åka förbi en vända nu i vår och stanna och ta sig en titt på bilarna. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
||
Mamma mia! Denna skatt så nära mig!!!
Jag var den enda i skolan som var Merca fan när man gick på gymnasiet och kunde se dessa bilar på Eurosport! Sicken dröm samling! // Tino _________________ Tino Carrasco Ford Capri 2.0 GL 1978 Ford Capri 2.0 GL 1979 Alfa Romeo GT1300 Junior FIAT 500C Sport Twin Air Projektledare Motorbanan Ring Knutstorp |
||
Re:
finns det någon utveckling här förresten? verkar ju helt galen kul att nån kan samla på sig alla de där fina bilar och även har tillräckligt med kunskap för att återställa/håller igång. tyvärr hitta jag inte någon länk till hemsidan. _________________ Philipp Klement |
||
_________________ Christian Carlsson http://www.nogg.se/christianracing http://gtr.forum24.se/gtr.html Porsche 944 3,0 16v pcs#14958 |
||
_________________ Stefan Berander |
||
16v motorer nya.
Hej Nu har Volvo motorn i Berlin 2000 bilen åkt ut , 3st MB 16V motorer är färdiga , 1 monteras i bilen 2st i reserv. Samt org X-trac v-lådor. Ska bli gött att höra 16v sång igen ,varvstopp på 10500rpm så kanske det håller 12-15h istället för revition vid 4h med 13000rpm. Bilder kommer senare... _________________ henrik rosengren |
||
Re: 16v motorer nya.
UPP! Vill ha mer bilder och info ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
Re: 16v motorer nya.
Riktigt trevliga bilar du har ![]() Du vill inte sälja av en motor och låda? Jag kör 2.3 16v i skogen, tror lite DTM-prylar skulle passa bra i bilen. ![]()
_________________ Robert Broman - Merca 2.3 16v Grupp H - |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 5 besök senaste veckan (40564 totalt) |