| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S50B32's oljepump med pickup + oljetråg.
|
516 besök totalt |
|
S50B32's oljepump med pickup + oljetråg.
Så nu säljer jag mitt oljetråg med oljepump och pickup från S50B32 1998 som gått ca 13000 mil har jag för mig. Hörde att många som kör S50B30 maskiner gärna vill ha detta, så kom med rimligt bud. Efter ha kollat runt på olika ställen så ser jag att dom gått iväg för ca 2500kr så jag har en litet finger i vad priset bör ligga inom mikael.wilhelmsson86@gmail.com 073 772 77 77 mvh Mikael _________________ Mikael Wilhelmsson Impreza TYPE RA |
![]() |
SÄLJES
S50B32's oljepump med pickup + oljetråg.
|
516 besök totalt |
