Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
588 besök totalt |
Information om användaren.
Jag vill minnas att jag tidigare kallades "Regelbunden postare" här på forumet. Innan det tror jag att jag var en "Tystlåten postare", men nu är jag ingenting.. ![]() Det stör mig inte det minsta men jag blir lite nyfiken varför det är så.. Sen undrar jag hur man kan skriva in en egen(?) beskrivning på sig själv. Det verkar vara de med lite fler poster på sitt samvete som kan det. Stämmer det? Jag har knappt någon tidigare efarenhet av phpBB forum så jag är en nybörjare på det här kan vi säga.. ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||
Re: Information om användaren.
Nej......det är Magnus hysteriska humor som gör att det står olika. Gissa hur jag fått min... ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Jag har tagit bort de flesta automatiska "titlarna" som styrdes av antalet inlägg. Om man har maaaaassa inlägg så får man en automatisk titel fortfarande.
Eller så kan man få en egen titel som "belöning" av mig... ![]() (man kan alltså aldrig välja/skriva in en egen titel själv) _________________ ![]() |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
588 besök totalt |