Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Saab fälgar (Ronal?) - SÅLDA
2241 besök totalt
Mikael Persson
Göteborg
Här sen Mar 2004
Inlägg: 653


Trådstartare
SÄLJES: Saab fälgar (Ronal?) - SÅLDA

Hittade, av någon konstig anledning, dessa i garaget...:

SAAB 40 02 408
6x15" et33
4x108 bultdelning
Ronal (?)

4 st komplett med centrumkåpor och "slit-o-släng-däck".
SÅLDA




Finns i Göteborg och skickas ej.

Kan vara svår att nå via telefon, därför tas första kontakt här i tråden eller via PM (i nödfall via mail) så fortsätter vi därifrån...
(mail: p_d_e(at)bredband.net)

Mvh
Mikael

_________________
Mikael Persson
Citera
M.broberg
Halmstad
Här sen Maj 2010
Inlägg: 384



testa att lägga ut dom på STCS vi är en del saabfolk som hänger där.

dom går för övrigt under namnet crosspoke. Fanns i 15" och 16".

_________________
Mattias Broberg
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Saab fälgar (Ronal?) - SÅLDA
2241 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande