Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1227 besök totalt |
Störig Smilie "feature"
Jag vet inte om det är knutet till min browser men isåfall har både den på jobbet och den därhemma samma strul (Google Chrome) Många gånger skrivet jag ett slarvigt inlägg och redigerar det i efterhand, dock innan jag skickar det. Det blir ofta att jag lägger till en smilie eller två för att liva upp det hela lite. Är jag mitt i ett inlägg och har insättningspunkter där och sedan klickar på lämplig smilie hamnar den ALLTID sist i inlägget, vansinnigt irriterade att behöva klippa o klistra för att få den/dom på rätt ställe. Det funkar ok i IE 8 på jobb så mkt vet jag. Svar i stil med "kör IE8 då" känns mindre intressanta ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Det är likadant i Firefox, alla versioner jag testat, och har alltid varit vad jag kommer ihåg - iaf på Linux. (Kör Firefox 3.6.3 64-bitars nu.)
_________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||
Re:
![]() Men är du beredd på att då behöva hänga med i alla joxuppdateringar (som inte tillför nåt) eftersom du då kommer att köra med ett mera default system (som alla scriptkiddies joxar med)? Nuvarande mjukvara har ju (verkar det som) varit väldans stabil över tid. Att hårdvaran/ISP bråkar är ju inte mjukvarans fel (oftast ![]() För mig hamnar smajlisar i slutet på FX (Win/Linux) och vid markören på IE6/7. PhpBB3 (andra forum) ger smajlis vid markören på bägge browserfamiljerna. Det kommer att bli jobbigt att vara utan en hel halvdag eller vad uppgradering/flytt kan ta. Kommer det att förtestas så det kan bli extrem kreativitet om färger, funktioner mm (det finns ju så lite annat att göra om sommaren)? ![]() |
||
jag har inte sett att sånt här existerar i 3.0 i alla fall
![]() ETA på rejsauppdatering? ![]() |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1227 besök totalt |