| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld!
|
1065 besök totalt |
|
|
||
|
Det var ju en migatronic, har dock varit luna dekaler på den innan. Sänkte priset en nypa med.
|
||
|
Är det inte en Luna Migatronic 180 som de hette förr innan det dök upp gröna migatronics på marknaden. Svärfar har en sån och han är jätte nöjd, en kompis har en nyare grön migatronic 180 och den funkar kanon för bil jobb!!
|
||
|
Nu har jag svets.
Men måste säga att det är rätt bra pris. Att köpa en flaska och fylla den går ju bara på 2200 kr
|
||
|
Re:
Mycket riktigt. Det satt luna dekaler på den innan. Jag säljer för att jag har skaffat en ny svets, annars är jag helnöjd med denna! |
||
![]() |
SÄLJES
Såld!
|
1065 besök totalt |

