Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Såld!
1065 besök totalt
Manny
Hässleholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 397


Trådstartare
Såld!

Såld!

_________________
/Thor Gustafsson
www.manny.se
Citera
Manny
Hässleholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 397


Trådstartare
Det var ju en migatronic, har dock varit luna dekaler på den innan. Sänkte priset en nypa med.

_________________
/Thor Gustafsson
www.manny.se
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197



Är det inte en Luna Migatronic 180 som de hette förr innan det dök upp gröna migatronics på marknaden. Svärfar har en sån och han är jätte nöjd, en kompis har en nyare grön migatronic 180 och den funkar kanon för bil jobb!! thumbs up

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
Nikel
Uddevalla
Här sen Aug 2005
Inlägg: 15493



Nu har jag svets.
Men måste säga att det är rätt bra pris.
Att köpa en flaska och fylla den går ju bara på 2200 kr

_________________
Nik las Hjel te Söde rros
ZX6R BTG 8.47.3
https://amzn.to/3WLy5Vo
Citera
Manny
Hässleholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 397


Trådstartare
Re:

Galne skrev:
Är det inte en Luna Migatronic 180 som de hette förr innan det dök upp gröna migatronics på marknaden. Svärfar har en sån och han är jätte nöjd, en kompis har en nyare grön migatronic 180 och den funkar kanon för bil jobb!! thumbs up


Mycket riktigt. Det satt luna dekaler på den innan. Jag säljer för att jag har skaffat en ny svets, annars är jag helnöjd med denna!

_________________
/Thor Gustafsson
www.manny.se
Citera
SÄLJES
Såld!
1065 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande