Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Sparco Corsa - såld
2 besök senaste veckan (1749 totalt)
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1974


Trådstartare
S: Sparco Corsa - såld

Såld!

Sparco corsa i nyskick säljes inklusive sidofästen (stål)

3000:-

(stolen ser lite skabbig ut på bilden nedan, men den är alltså i det närmast NYSKICK. Den har aldrig vart monterad utan endast provsutten av mig ett par gånger. Den kan vara lite smutsig på bilden efter att jag burit den med mekhandskarna )

_________________

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
luckan
Hst
Här sen Mar 2010
Inlägg: 55



on hold!

_________________
Daniel Lukjanovic
Citera
luckan
Hst
Här sen Mar 2010
Inlägg: 55



Blev lite fel, skulle ha vart ett pm istället :$

_________________
Daniel Lukjanovic
Citera
luckan
Hst
Här sen Mar 2010
Inlägg: 55



om någon har hans telenr får ni gärna pma mig detta eller också höra av er till mig så ger jag mitt nr till er (om ni inte vill ge ut hans nr dvs). Behöver nämligen få tag i honom ganska så omgående, så det är lite brådskande...

Mvh,
Daniel

_________________
Daniel Lukjanovic
Citera
Stransky
Ringarum
Här sen Feb 2005
Inlägg: 27



Re:

luckan skrev:
om någon har hans telenr får ni gärna pma mig detta eller också höra av er till mig så ger jag mitt nr till er (om ni inte vill ge ut hans nr dvs). Behöver nämligen få tag i honom ganska så omgående, så det är lite brådskande...

Mvh,
Daniel


Hitta det här på eniro, bara ringa runt
http://personer.eniro.se/resultat/Jim+Almqvist/stockholm

_________________
Ronnie Stransky
200sx s14a
Citera
luckan
Hst
Här sen Mar 2010
Inlägg: 55



Tack.

Tanken har slagit mig, men då han bor i Åkersberga stämmer ingen av dessa adresser.

Mvh,

_________________
Daniel Lukjanovic
Citera
Stransky
Ringarum
Här sen Feb 2005
Inlägg: 27



Re:

luckan skrev:
Tack.

Tanken har slagit mig, men då han bor i Åkersberga stämmer ingen av dessa adresser.

Mvh,


Sökte runt lite och hitta in på åkersberga golfklubb:
http://www.akersbergagk.se/web/images/stories/filer/m080610.pdf

På sida ett finns en Jim med telefonnummer till, en av personerna du får upp på eniro.

_________________
Ronnie Stransky
200sx s14a
Citera
luckan
Hst
Här sen Mar 2010
Inlägg: 55



Ronnie, du är en riktig klippa.

Provade att ringa det numret, dock var det ingen som svarade. Får göra ett nytt försök senare, det är just nu mitt enda hopp.

Mvh,

_________________
Daniel Lukjanovic
Citera
Stransky
Ringarum
Här sen Feb 2005
Inlägg: 27



Hoppas att du får tag i honom.

Har väldigt lite att göra på jobbet som du kanske märker

_________________
Ronnie Stransky
200sx s14a
Citera
luckan
Hst
Här sen Mar 2010
Inlägg: 55



Lite? Du har ju fullt upp med o hjälpa mig .

Har försökt att få tag i honom sen i förrgår kväll, och ikväll åker polaren från sthlm (som tänkt hämta stolen åt mig), så jag hoppas också att jag får tag på honom inom en väldigt snar framtid.

Tack för hjälpen =)

Mvh,

_________________
Daniel Lukjanovic
Citera
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1974


Trådstartare
HEHE hade missat det här! Daniel fick tag på mig till slut thumbs up

_________________

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
SÄLJES
S: Sparco Corsa - såld
2 besök senaste veckan (1749 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande